PDA

View Full Version : Fender Acoustasonic 30 DSP



Morio66
15 maart 2013, 11:59
Ga vanavond een Fender Ac. 30 DSP proberen, kan ik voor E 160 meenemen.
Heb nu een Kustom 15 wattertje. Is die Fender het waard? Ervaringen?

LRS
15 maart 2013, 13:43
Ik heb de oudere versie, dus zonder de digitale effecten en met veergalm. Voor acoustische gitaar issie echt behoorlijk goed! Afgelopen zondag mijn net aangeschafte Godin met piezo element ingeplugd; mijn vrouw die beneden zat, dacht dat ik op een acoustische gitaar zat te spelen. Voor ekectrische gitaar is hij zo goed als waardeloos, daar moet je em echt niet voor willen gebruiken. €160,- ik zeg doen!

Eko
15 maart 2013, 15:26
Kun je goed aan komen dus. Is ie echt waard. Als dit je eerste echte acoutische amp wordt heb je een goede keus. Goed bruikbaar voor kleine optredens.

Morio66
15 maart 2013, 17:09
Ha, top, bedankt.. Heb een Fernandes LSA 65 (beetje Godin achtig denk ik..), dus neem die mee voor de test!

TBC

Elvee
15 maart 2013, 17:33
mijn net aangeschafte Godin met piezo element ingeplugd;

Ik ben benieuwd welk type je hebt.

Morio66
15 maart 2013, 21:59
Net opgehaald, erg mooi geluid!

Eko
16 maart 2013, 11:54
Gefeliciteerd! Kun je jaren mee vooruit.

LRS
16 maart 2013, 16:37
Ik ben benieuwd welk type je hebt.

Elvee, ik heb vorig weekend van iemand een 2e handse Godin LGX uit '97 overgenomen. Zie ook het draadje in Electrische Gitaren. Die piezo klinkt behoorlijk goed! Thuis over de Acoustasonic, maar ook in de oefenruimte direct op de PA overtuigend, met de complimenten van de rest van de band. Ik blij, want over drie weken spelen we een acoustische set, en sinds deze op de goedkeuring van de band kan rekenen, is de keuze tussen de LGX of m'n Taylor dreadnought (hard werken!) niet zo moeilijk :-)