PDA

View Full Version : oude man uit BE :)



frenzy
14 maart 2013, 06:51
Heren,

bij deze stel ik me even voor op jullie forum. Ik woon in BE en speel ondertussen een jaar of 25 gitaar. (bijna 40 :) )
Altijd eerder stevig genre gebracht in héél diverse bands. Mijn laatste project was eerder experimenteel en momenteel niet veel zin meer in nieuwe projecten. Ik heb diverse gitaartjes staan, maar mijn meer begeerde is mijn SG gibson. Tot voor kort blaasde ik door een mesa triple recto of JCM dual 900, met een cab met celestion greenbacks G12H 75hz 16ohms.
Het cab gaat weg, maar daar plaats ik een ander item voor.

Ik hoop hier toch nog het één en ander op te steken en ben bijzonder benieuwd.

Cheers,
Frenzy.

Rizz
14 maart 2013, 07:16
Oude man? Als dat zo is, ben ik bijna oud! En bedankt... :D

Welkom! En dat u hier veel plezier mag beleven, oude man! ;)

Duhsjaak
14 maart 2013, 09:14
Hi F
Oud is de duvel zijn ouwe moer. Da's duidelijk hè? En mensen die 10 jaar ouder zijn dan jezelf. Da's de meest goocheme handleiding die ik ooit meekreeg op dat gebied.

In dat licht ben ik oud. Ik kan niet veel met cijfertjes, maar ik gok 155% van jouw leeftijd. Dat noemen wij vergelijkende pijn. En daarmee valt prima te leven. Ik zou mezelf niet te gauw afschrijven. Om nog als een tornado over het podium te gaan, daarvoor (vind ikzelf) ligt de tijd een beetje achter me. Maar iedere dag volop genieten van componeren, aan snaren trekken etc etc etc? Het is een prachtleven.

Ik wens je veel plezier hier op GN.
Vriendelijke groet, Gus

Scarface
14 maart 2013, 09:59
Frenzy,

Ik zit aan de verkeerde kant van de 40 maar aan de goede kant van de 50,voor mijn puberdochter ben ik een ouwe lul.Terwijl mijn vader een jonge opa is volgens mijn dochter...mijn vader en ik schelen maar 19 jaar...dus wat is oud???!!!;)

Any way,welkom en veel plezier op dit prachtige forum.

Groet,
Marco

terrasbeest
14 maart 2013, 12:14
Bijna 40!
40 !!!!

Da's al écht oud.:seriousf:

Rizz
14 maart 2013, 12:15
Hij schaamt zich iig niet voor z'n leeftijd, jij verbergt 'm in je profiel! ;)

terrasbeest
14 maart 2013, 12:25
Hij schaamt zich iig niet voor z'n leeftijd, jij verbergt 'm in je profiel! ;)

Schamen ? Ik ben pas 61 hoor....

Rizz
14 maart 2013, 12:57
Schamen ? Ik ben pas 61 hoor....

Hoogbejaard dus, ben ik dan een broekie zeg!.. Serieus, dacht dat je wel wat jonger was. Wat een goedgekozen nick en manier van schrijven al niet kan doen..

frenzy
14 maart 2013, 20:12
Thanks guys, voor het warme welkom.

budje
15 maart 2013, 10:02
BB King is oud!!!

Welkom!!!

arnoldtims
15 maart 2013, 13:33
Welkom op dit forum.
Ben wat minder blij met het feit dat je me een oude man vind(ik ben 40):stop:

gisteren was ik 20 en 1 keer met me ogen knipperen en ik ben 40.

Het maakt allemaal niet uit mijn buurman van 60+ noemt me nog altijd jongeman, En mijn vader van 65 onderhoud de tuin van een 94 jarige man en die noemt mijn vader ook weer jongeman.

kassie
15 maart 2013, 13:46
Eergisteren zesentwintig geworden, gaat ook alweer richting de dertig... over tien jaar ben ik alweer bijna veertig. Tijd lijkt wel steeds sneller te gaan hoe ouder je wordt.

Maar in ieder geval welkom!

DrStone
15 maart 2013, 22:43
nadeel van het vak. Door al die jonge groupies voel je je al gauw een ouwe lul ;-)