PDA

View Full Version : Pianist undercover



TheCoolSideOfYourPillow
11 maart 2013, 18:37
Mijn naam is Michiel,

ik speel al zo'n 6 jaar gitaar; speel vooral indie folk op een spaanse gitaar,

of indie rock op mijn electrische ibanez gitaar, die daar volgens mij niet helemaal voor bedoelt is..

Schrijf en zing en neem mijn eigen nummers op, en studeer Engelse literatuur in Amsterdam.

Ik moet toegeven dat ik eigenlijk al langer piano speel dan gitaar, maar ik vind gitaar veel fijner voor het schrijven van nummers en piano's zijn best onhandig en onverplaatsbaar soms in dat opzicht.

Duhsjaak
12 maart 2013, 07:46
Hi C
Mooie alias trouwens!
Het gaat er niet om of mensen fouten maken, want het staat vast dat dat gebeurt. Het gaat erom hoe ze de fout herstellen.

Dat jij je dus met een piano hebt beziggehouden? Ach, who cares. Het is belangrijk dat je inziet dat een instrument, dat je niet zelf kunt meenemen naar een feest, altijd een beetje moet wantrouwen.

Het tonen van tekenen van oprechte berouw is voor de NL/B rechters in de regel een reden om de strafmaat aan te passen, dus waarom zou dat hier anders zijn.

De idiootste gitaren (ook Iba's dus) veranderen in mijn handen in een surfgitaar, dus ik vraag mij af waarom je op een Iba niet indie zou kunnen spelen. Tenzij je stiekum een reden zoekt om een andere gitaar te kopen. Dan wil ik je qua argumentatie met alle plezier helpen hoor. Ik vind Iba's ook een beetje kut. There, I've said it!

Indie, shoegaze helemaal mijn ding + het gegeven dat mijn bed woont in het suffe dorp dat aan de zuidkant aan Amsterdam zit vastgeplakt......, wie weet spreken wij elkaar nog eens.
Tot die tijd: Hartelijk welkom en veel plezier met componeren en je studie!
Vriendelijke groet, Gus

TheCoolSideOfYourPillow
14 maart 2013, 18:19
Ik waardeer je barmhartigheid Sjaak.

Ik zit inderdaad excusen te bedenken om een hollow-body gitaar te kopen, dat lijkt me wel heel mooi.

Mooi, bedankt!