PDA

View Full Version : Little big muff pi



Ruud313
10 maart 2013, 16:29
Beste Gitaarnetters,

Ik heb een paar weken geleden op een rommelmarkt een vintage Electro Harmonix Little Big Muff Pi gescoord. Het betreft hier het zilver/bruine model met de gele letters uit de jaren '70. Zo een dus: http://i1244.photobucket.com/albums/gg580/drewmeyer/IMG_9400.jpg
(foto is niet mijn exemplaar)

Aangezien ik geen liefhebber ben van fuzz-pedalen, ben ik van plan om dit pedaal weer te verkopen. Nu vraag ik me af wat ik voor dit ding zou kunnen vragen. Ik zie ze op ebay voor tussen de 150 en 200 dollar verkocht worden, maar ik weet niet of dat een goede indicatie is voor een prijs op de Nederlandse tweedehands markt. Iemand enig idee?

Mitch
10 maart 2013, 22:27
Wat je internationaal op ebay kan krijgen moet je niet hier van marktplaats verwachten. Dus afgezien van de halve spam zou ik zeggen: niet hier proberen, meteen wereldwijd eBay op, dan maak je nog een kans het hoge bedrag dat je nu in je hoofd hebt eruit te halen.

Ruud313
11 maart 2013, 08:50
Bedankt voor je reactie Mitch. Ik was al bang dat dit als spam gezien kon worden, maar ik zou ook niet weten hoe ik om prijsadvies kan vragen, zonder het product in kwestie en mijn intentie om het te verkopen te noemen. Voor wat betreft de prijs; ik hoef geen Amerikaanse prijzen hoor, ik heb niet veel voor het ding betaald, dus ik heb er al snel winst aan. Het punt was dat ik geen enkel idee had wat een realistische prijs is, aangezien ik geen fuzzen op marktplaats zag van vergelijkbare leeftijd.

muffstuff
11 maart 2013, 10:28
Op een rommelmarkt ja? Dat is dan een leuke vondst zeg. Maar op ebay kan je er wel waardig wat voor krijgen, zeker als je kijtk naar de vraag naar deze bakken in de usa. Ik zie het vooral op fora mbt the black keys en dergelijke bands, dat men graag zo vintage muff wil hebben.

Ruud313
11 maart 2013, 13:43
Jep, op een rommelmarkt in een zaaltje in klein Limburgs dorp of all places. Hij lag onder een hele stapel boeken over The Rolling Stones. Ik denk dat dit pedaaltje heel wat keren I can't get no satisfaction heeft gehoord.

JanCl
26 maart 2013, 13:36
Is ie al verkocht?