PDA

View Full Version : Treurig nieuws: Peer Borgers overleden



Jay75
8 maart 2013, 10:26
Hallo,

Ik lees net in de krant dat Peer Borgers gisteren is overleden, volgens mij was hij hier ook zeer actief onder de naam Zoon van Piet.
Ik geloof dat er hier een aantal mensen zijn die goed contact met hem hebben en niet in de buurt wonen dus de krant niet zullen lezen. Hier het treurige artikel :(

http://www.ed.nl/extra/cultuur/peter-borgers-overleden-1.3703928

Harry
8 maart 2013, 10:29
godsamme................. dat is een schok......

sjoerd5
8 maart 2013, 10:37
Ik weet niet wat ik moet zeggen...
Ik lees op zijn profiel hier:
Laatste activiteit: Vandaag 01:07...

Rinze
8 maart 2013, 11:00
Er is al een topic (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?160088-peer-is-dood-gitaarheld-levenskunstenaar) hierover, door zijn vriendin geopend. Dat was die laatste forumactiviteit :(

guitarkid
8 maart 2013, 12:26
Verschrikkelijk nieuws......!

wireman
8 maart 2013, 12:55
Holy shit...... !! Inderdaad verschrikkelijk!!

Eko
8 maart 2013, 13:07
Ongelofelijk jammer. Veel te jong ( bijna zelfde leeftijd) en weer een gitaarnetter minder. Zal gemist worden, niet alleen hier dus.

geert1976
8 maart 2013, 21:59
Dit is even schrikken zeg, ben er beroerd van.
ben een paar keer bij Peertje thuis geweest en genoten van zijn pedalencollectie en we hebben/hadden vaak contact via de mail.

Godsamme zeg, wat ben ik hier beroerd van.......

guitarkid
8 maart 2013, 22:19
Dit is even schrikken zeg, ben er beroerd van.
ben een paar keer bij Peertje thuis geweest en genoten van zijn pedalencollectie en we hebben/hadden vaak contact via de mail.

Godsamme zeg, wat ben ik hier beroerd van.......

Hallo Geert.

We hebben het er net, toen we de zaal voor de beurs aan het opbouwen waren nog over gehad en we wisten dat je goed contact met hem had. Doe morgen voorzichtig als je deze kant op komt. Ik hoop dat de beurs je wat afleiding bezorgt!!!

Brum
8 maart 2013, 23:00
Ken hem niet goed genoeg, maar kwam op mij over als een amicale vent. Vrienden, familie, gecondoleerd en heel veel sterkte.

mikeyaxeman
9 maart 2013, 00:03
Sjesus zeg! :(
Ik las het bij Bart-Jan Baartmans op zijn FB en wist in eerste instantie niet om wie het ging.
Nu besef ik dat het dus om Zoon van Piet gaat oftewel Peer dus...
Condoleances aan familie en vrienden en heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

.slash.
9 maart 2013, 13:18
Sjeezus, dat is nog al wat!
Ik kende Peer niet persoonlijk, maar via het forum kwam hij vaak als hulpzaam en zeer vriendeliijk over.
Sterkte voor familie en vrienden.

nickofzo
9 maart 2013, 14:59
Inderdaad, precies wat .slash. zegt. Ik wens de vrienden en familie dan ook veel sterkte toe.

miyaru
9 maart 2013, 15:00
Condoleances voor familie en vrienden....... veel te jong, veel te vroeg.......

Rock Bottom
9 maart 2013, 21:59
R.i.p.
Familie en vrienden gecondoleerd.

Jay75
14 maart 2013, 13:51
Vanavond is er een herdenking in de Effenaar:

http://www.effenaar.nl/agenda/7506

michke
22 maart 2013, 05:49
Ik lees dit nu pas dit tragische nieuws . Ik kende hem niet maar amper een paar weken terug had ik nog een forum over alvarezgitaren. Daarop heeft hij nog vriendelijk en behulpzaam gereageerd.
Ik word hier helemaal stil van...mijn deelneming en veel sterkte aan de famillie en iedereen die hem kende.