PDA

View Full Version : Wat is dit voor gitaar?



Thewisbone
6 maart 2013, 19:52
Oké, ik heb geld nodig! en had van marktplaats een keer een versterker gekocht van een overleden man.
Daar van kreeg ik ook een gitaar erbij. (graties)

Nu wil ik hem gaan verkopen omdat ik er niks mee doe.
Kunnen jullie misschien er meer over vertellen?

Foto's:

http://link.marktplaats.nl/652325994

http://i.marktplaats.com/00/s/NjEzWDEwMjQ=/$T2eC16hHJF0E9nmFTMCpBRN4ZZfF3Q~~60_85.JPG

Wat kan ik er voor vragen?

nusti
6 maart 2013, 19:59
is best lastig onderhasndelen met een overleden man volgens mij

Bassa
6 maart 2013, 20:02
Ik weet wel dat het geen blokfluit is :seriousf:
Misschien maar even bij elektrische gitaren zetten lijkt me.

da Liks
6 maart 2013, 20:04
wat een ontzettend leuk ding!

Thewisbone
6 maart 2013, 20:11
Haha, nja die man zijn kinderen dan weer natuurlijk.
Had geen zin om het hele verhaal te typen.

En het is geen blokfluit nee.. maar goed.
Ga niet 3,50 voor een advertentie betalen.

Tabula Rasa
6 maart 2013, 20:12
In je ad. staat dat je geen idee hebt wat ie waard is, dus daarom wil je hem ruilen.

Ik denk dat Wietse nog wel ergens een zakje drop en een half pakje shag heeft liggen. Wil ie vast ruilen voor deze gitaar.

Thewisbone
6 maart 2013, 20:15
Reageer dan niet ofzo, ik heb al een orgel erop geboden gekregen een jumbo 61. ook heeft iemand een BOSS ME-6 Effects er op geboden.

zoon van Piet
6 maart 2013, 20:23
Hmmm... vaag ding. In ieder geval zijn die schakelaartjes niet origineel, evenmin als de finish. De knoppen waarschijnlijk ook niet. Allemaal pijnlijke zaken mbt de prijs. Maar minder desastreus als het verstoppen van het instrument tussen een stapel blokfluiten. Zo ga je m niet verkopen...

Thewisbone
6 maart 2013, 20:28
Heb een lekkere simpele titel gedaan. ;)

B-stone
6 maart 2013, 21:36
Lijkt wel een silvertone; kijk maar naar de knoppen en de kop. Hijs wel lekker oververft

.slash.
6 maart 2013, 21:43
hijs wel cool...

Swaag
6 maart 2013, 21:59
Gezien de headstock en de brug etc zou ik zeggen een jaren 60 Ibanez.
Echter: alles wat er op en aan de slagplaat zit (en de slagplaat zelf) is er later opgehobby't.
Ik weet haast zeker dat als je de slagplaat eraf haalt je andere schroefgaten voor de originele slagplaat tegenkomt.

mesaman
7 maart 2013, 00:05
reactie verwijderd door de auteur!

Bijl
7 maart 2013, 01:22
is best lastig onderhasndelen met een overleden man volgens mij

Hoezo? Overleden mannen zeggen geen nee. :seriousf:

wietse
7 maart 2013, 06:57
staat er iets op de neckplate, made in japan ofzo?
want hij heeft een oostblok vibe, die tremolo is erg ongewoon vormgegeven net zoals de kop en dan moet ik weer aan een oude italiaan denken.
en zo'n orgel dat je aangeboden is zulke dingen of iets wat er op lijkt staan voor 15 euro in de kringloopzaken, aangezien hij overgekwast is dat vermindert de waarde drastisch ik zou voor zoiets als project nog wel 35 euro durven geven, want ik vermoed dat op de knoppen na de boel nog wel aardig origineel is.
er wel weer wat leuks van is te maken ik heb wel vaker originele finishes onbeschadigd onder laklagen vandaan gekregen.
het is echt wat de gek er voor geeft.

MyGreenLady
7 maart 2013, 10:21
Ik zou het ding graag uitproberen maar ben erg beperkt in mijn vervoer. Ik ben dol op mysterie-gitaren.

Thewisbone
8 maart 2013, 00:33
Net verkocht voor een leuke ouwe pedal van boss en 30 euro. was naar de lokale gitaar boer geweest en die zei dat het niet veel voorstelde en niet meer veel waard was. aangezien ik er zelf toch niet mee deed.. vond ik dit wel een aardige ruil

MyGreenLady
8 maart 2013, 00:35
Ben wel benieuwd welke gitaarboer dat was. Dan bel ik er namelijk morgen eventjes heen. :p

Thewisbone
8 maart 2013, 00:58
Heins Gitaar Atelier, uit Sneek.

Heb hem overigens niet met hem daar geruild maar via marktplaats.
Vind ´t wel best zo.

Bedankt voor de hulp! ;)

Swaag
8 maart 2013, 14:33
Net verkocht voor een leuke ouwe pedal van boss en 30 euro. was naar de lokale gitaar boer geweest en die zei dat het niet veel voorstelde en niet meer veel waard was. aangezien ik er zelf toch niet mee deed.. vond ik dit wel een aardige ruilGek hoor. Je hoort nou nooit eens dat een gitaarboer zegt: "fantastisch ding, is hartstikke veel waard en ik geef je er een hele goede prijs voor". :soinnocent:

speedmusic
8 maart 2013, 16:14
jawel hoor, heb het wel eens gehoord, betekend meestal dat ze hem niet willen inkopen