PDA

View Full Version : Ik zoek een Epiphone Les Paul



doedelzak123
5 maart 2013, 17:42
Hoi,

Ik wil voor mijn 18e verjaardag mijn allereerste elektrische gitaar kopen. Mijn hartje is gestolen door het Cherryburst ontwerp van de Epiphone Les Paul. Maar ik zou eens willen horen wat de nieuwprijs daarvan is en wat een schappelijk 2dehands prijs is.

Tevens zoek ik dus ook nog een versterker. Deze moet compact zijn, een headphone uitgang hebben en liefst ook onder de 100 euro kosten.

Indien iemand leuke ideetjes heeft zijn ze altijd welkom!

Alvast enorm bedankt,

Vincent

muffstuff
5 maart 2013, 17:59
Nieuw rond de 350 euro, 2e hand 225 euro? hangt af van een hoop zaken, heb je al eens bij thomann en markplaats gekeken voor een indicatie?

versterker wat voor http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/versterkers-bas-en-gitaar/m651777674-fender-mustang-1-weinig-gebruikt.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

doedelzak123
5 maart 2013, 18:51
Even bij vermelden dat ik in Antwerpen (België) woon en dus niet naar Noord Holland wil gaan voor een gitaar.

Nobler
5 maart 2013, 19:10
Mijn suggestie voor een versterker onder de 100 euro: Vox Pathfinder. Liefst de 15 die voor rond de 125 euro nieuw te krijgen moet zijn zelfs/ook in Antwerpen of omgeving. Als je er tweedehands een vindt moet hij onder de 100 euro zijn, of anders koop je een 10. Leuke oefenversterker die ook als je uiteindelijk betere en grotere versterkers hebt nog zijn diensten zal bewijzen voor van alles en nog wat.

Bassa
5 maart 2013, 19:34
Een epi les paul verkopen ze bij bijna elke muziekzaak.

GuitarL91
5 maart 2013, 20:13
Als versterker kan ik een Fender Mustang I aanraden. Zeker als beginner is het een prima versterker. Hij bevalt mij nog erg goed en de reviews op internet zijn ook goed. Er zijn natuurlijke meerdere opties, maar je doet in ieder geval een goede koop imo. Daar zou je voorlopig wel mee uit de voeten moeten kunnen :).
Filmpje:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yxbq-mKT6YM

doedelzak123
5 maart 2013, 21:43
Ik ga morgen eens langst de gitaarwinkels in de buurt. Zal mijn bevindingen noteren en hier posten. Alvast bedankt voor de goeie reacties!

terrasbeest
5 maart 2013, 22:36
Even bij vermelden dat ik in Antwerpen (België) woon en dus niet naar Noord Holland wil gaan voor een gitaar.

Keymusic in Sint Niklaas. Ruimste keuze en goeie prijzen.
Dit weekend extra korting van 7%, btw....