PDA

View Full Version : Maggie's Bookshop - Album (Rapcore) uit!



Guitarfreak
4 maart 2013, 19:43
Hoi iedereen,

Het nieuwe album "Excuses & Half Truths" van mijn band "Maggie's Bookshop" is eindelijk uit!
Het album bestaat uit 12 songs en grotendeels zelf opgenomen.

De drums op dit album zijn opgenomen in Milkmark Studio. De gitaren zijn thuis opgenomen en geramped bij Milkmark studio. Vocals zijn gedaan bij de zanger thuis. Alles is gemixed en gemasterd bij Milkmark Studio.

Alles achter elkaar luisteren:
https://soundcloud.com/maggiesbookshop/sets/excuses-and-half-truths

Losse tracks:
https://soundcloud.com/maggiesbookshop

Ik ben erg benieuwd wat en hoe jullie over deze muziek, sound en riffs (;)) denken.


Gr Jip,



P.S.
Voor de geïnteresseerden en mensen die onze stichting (;-)) willen steunen, klik onderstaande link om het album te kopen (niet bedoelt als stiekeme sluipreclame).
http://maggiesbookshop.com/new/?page_id=1246

Guitarfreak
7 maart 2013, 07:13
Niemand een mening hierover:-(?

Duhsjaak
7 maart 2013, 10:24
Hi G
Ja hoor. Zekers!
Het is alleen totaal mijn koppie thee niet. En ik ga nummertje voor nummertje verder if I may.

Want er valt voldoende te beleven. Ik begrijp alleen niet dat er geen lui zijn die hier wat meer affiniteit mee hebben (die zijn er plenty in NL/B - dus ik zou met mijn albumpje als de donder de boekingsbureau afjakkeren, er zit nog wel wat ruimte in de agenda's voor de festivals door afzeggingen etc.).

Mijn mening dus, for what it's worth, heel goed album. In een genre waarmee ik persoonlijk weinig heb.

Nou maar effe wachten op iemand met verstand van zaken.
Gewoon effe geduld hebben qua reacties; as de donder aan het werk voor gigs. Jullie zijn er aan toe. Moed houen!!!
Vriendelijke groet, Gus

Dribbel_
7 maart 2013, 16:49
Ik vind het erg vet. Qua muzikale dingen heb ik eignelijk weinig op te merken. Het klinkt allemaal lekker opgenomen en ik kan er zo een tijd naar luisteren.

Als ik een klein puntje van kritiek mag hebben is dat het snel veel op elkaar gaat lijken. Maar dat vind ik zelf niet eens zo'n probleem. Het luistert lekker weg.

Ik ga door met luisteren.

marter544
7 maart 2013, 17:13
Klinkt vet! Jammer dat ik de release in metro heb gemist.. Hebben jullie nog ingepland hier in de buurt?

HaroldA
7 maart 2013, 17:45
Leuke deuntjes, goede mix, gave melodieën! :ok:

Als ik alleen meer dan 1 nummer luister begin ik me aan het geluid te storen. Vooral de drums klinken vrij nep ... triggers? Er is ook iets met gitaargeluid aan de hand ... modeling?

glennshred
10 maart 2013, 23:00
Hey Jip ik heb genoten van de nummers, wat ik wel een beetje spijtig vind is dat het gitaargeluid gereamped is. Niet dat dat slecht is maar ik hoor dat het veel droger en wat harder klinkt, bij een bepaald nummer waar ik de gitaar even alleen hoorde klonk de distortion veel te fuzzy achtig. Je andere nummers onderaan (oudere) hebben meer dynamiek. Echt storen doet het me niet hoor, het viel me alleen maar even op :) Ik luister op bepaalde momenten nog altijd naar jullie muziek die ik ook trouwens op men ps3 heb staan :rockon:

groetjes
glenn