PDA

View Full Version : K's Choice cover - Home studio opname



Baker
3 maart 2013, 23:20
Van de week een cover opgenomen, gewoon omdat het kan.
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Zowel negatief als positief.
Alvast bedankt!

http://dl.dropbox.com/u/4766418/K's%20Choice%20My%20Heart%20II.mp3

Han S
4 maart 2013, 00:04
Jezus, wat mooi man !!!

Heel klein puntje van kritiek als het mag: zij zit vaak iets onder de toon en dat noemen wij 'in de toon hangen'. Dat is veel minder storend dan boven de toon zingen. Maar ik heb er zeer van genoten.

Duhsjaak
4 maart 2013, 16:52
Hi
@Han
Bakertje is één van de unsung heroes hier op GN. Kennelijk bekomen van 'Ek goa zoepen', als ik het goed uitspreek, heeft ie weer een nieuwe gepost. Ik ga hem eerst nog effe op een fatsoenlijke koptelefoon beluisteren.
Al dat jonge volk doet dat ook; ik gok maar dat daar wel een reden achter zal zitten.

Wordt vervolgd....
Vriendelijke groet, Gus

Han S
5 maart 2013, 17:51
Wat is het stil hier, komtdat?

Duhsjaak
5 maart 2013, 18:15
Hi Han
Wharfedale speakers uit/Wharfedale Isodynamics* aan.
Daarom is het heel stil.

*Herinnert u zich deze nog nog nog nog nog?
Vriendelijke groet, Gus




Sorry Bakertje, effe ouwe helden onder elkaar.
Niet op letten.

Baker
5 maart 2013, 20:32
Ik heb het gisteren ook in de oefenruimte laten horen en daar waren ze ook al zo enthousiast.

Toch is het principe heel simpel: Een 2 sporen interface, twee condensator mics (een goede en een redelijke), een goede gitaar, een tokkel, wat zang en een beetje galm. Stelt niet zoveel voor zou ik zeggen...

Maar misschien onderschat ik mezelf. Geen valse bescheidenheid hoor, ik heb écht het gevoel dat het niet zo bijzonder is.
Niettemin zeer bedankt voor de mooie complimenten.

Han S
5 maart 2013, 23:00
De techniek is minder interessant en moet altijd ondergeschikt zijn aan de muziek. En de muziek klopt hier als een bus (zwerende vinger staat zo raar). Ik heb hele mooie condensatormicrofoons, maar die laten een kutgeluid en slechte zangers ook gewoon prima horen.

Ik word geraakt door dit stuk muziek en hoe je dat opneemt en waarmee doet er minder toe. Het is een mooi nummer en dat is heel goed en mooi gedaan, punt. En daar gaat het om.