PDA

View Full Version : Eerste keer nummer gemaakt, benieuwd naar reacties/tips



SonnySC
3 maart 2013, 20:47
Beste Gitaarnet.nl,

Dit is mijn eerste nummer die ik gemaakt heb. Tevens ook mijn eerste post. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik heb Ableton Live 8 gebruikt en het is misschien niet heel duidelijk te horen maar er zit een lead gitaar in uiteraard, maar ook zachtjes een rhythm. Daarnaast heb ik een soort orgel/gospel achtig geluid gemaakt met me keyboard wat je ook niet per direct hoort, maar wel als je er op let (hopelijk :P). Gefluit op de achtergrond en zang uiteraard, wat ook de eerste keer is voor mij en nog vrij onzeker over ben eigenlijk en mede daardoor ook een beetje galm erop heb gegooid.

Ben erg benieuwd naar reacties/tips!

https://soundcloud.com/sonnysc/demo-change-your-believe

Gr
- SonnySC

Dippides
3 maart 2013, 22:13
Doet me denken aan Leonard Cohen.

SonnySC
4 maart 2013, 17:27
Ah jah, dat is best wel een compliment, haha.

Dippides
4 maart 2013, 22:20
Voor sommigen wel, voor anderen niet.
Van sommigen wel, van anderen niet.
Van mij wel hoor.

SonnySC
5 maart 2013, 16:24
Voor de rest nog iemand die kritiek heeft of iets? :P

Duhsjaak
5 maart 2013, 18:21
Hi Sonny
Ouwe naam, leuk.
Ja, ik ga een beetje op de mysterieuze toer: Ik hoop dat je me gaat laten horen, wat je ervan bakt als je er een echt nummer van maakt. Alles tussen de 3 en de 4,5 will do.

Klein gokkie: Volgens mij ben je zwaar jong en speel je nog kort. En speel je volgens mij over twee jaar beter dan ik. Dus het is handiger als ik je aanmoedig toch vooral harpist te worden. Heb je wat te stemmen.

En, laten we wel weze, als ik het zwaar klote vond, ging ik natuurlijk niet vragen om 3,5 minuut extra. Toch? Dus ik vin het eigenlijk best apart.
Dus genoeg geluld. De ideeën zitten er. Nu aanboren die bron en aan het werk!
Vriendelijke groet, Gus

SonnySC
8 maart 2013, 12:19
Thanks voor reactie.

Ik ben op dit moment 18 jaar, dus zwaar jong wil ik het niet noemen. Heb inmiddels zangles aangevraagd. Ik speel al een lange tijd gitaar, sinds mijn 13e. Alleen heb vele jaren niet gespeeld en speel nu pas weer zo'n 1,5 jaar.

Kefding
9 maart 2013, 22:12
Wat Mr. Gus zegt, er zit veel in en het prikkelt mij wel, maar het is te kort om er iets zinnigs over te zeggen. Vooral doorgaan!