PDA

View Full Version : Citizinsane: Unleash the madness



LP_CL
3 maart 2013, 01:45
Onze (Citizinsane) eerste mini CD is hier integraal te beluisteren:
https://soundcloud.com/jeroen-verw-e/

Duhsjaak
15 maart 2013, 05:33
Hi L
Afgelopen zaterdag reed ik naar Zuidbroek, waar de Noorder Gitaar Dag 2013 was.

In de CD speler (heel ouderwets, in de auto van mijn dochter zit geen CD speler meer, alleen een gat voor een USB stick of MP3 ding) zaten 2 CD's met 18 nummers die ik in de 15 dagen ervoor heb geschreven en die ik door allerlei omstandigheden nog niet had afgeluisterd.

Zoiets was er ook met jou/jullie nummers. Diverse keren aan begonnen maar, omdat het ook niet helemaal mijn kopje thee is, vind ik het wel interessant, maar lastig toegankelijk. Misschien vinden ook mensen die wel wat zinnigs over dit soort muziek te melden hebben het minder makkelijk toegankelijk?

Ik kan er anders geen verklaring voor vinden van waarom er op jouw post geen enkele reactie is gekomen.
Dus, het leek mij een goed plan om m sky high te bumpen in de hoop dat ie opvalt en dat ie de aandacht trekt van iemand met een metal mind.

Hoop ik echt. Ik vond er diverse nummers bijzitten die ik verdomd apart vond maar ja, who am I?
Vriendelijke groet, Gus

arnoldtims
16 maart 2013, 09:32
Zijn er echt geen liefhebbers van deze muziek?
Ik had niet gereageerd omdat ik niks met deze muziek heb en er inhoudelijk ook niks zinnigs over kan zeggen.
Het klinkt in ieder geval erg professioneel.

Kakihara
16 maart 2013, 10:05
Ik heb ook niet echt iets met metal (meer). Maar dit voert me toch enigszins terug naar mijn jeugd. Doet me denken aan ouwe Metallica en vooral Testament. Ik vind het zeer zeker te pruimen, dit verdient toch wel deftige promotie!

LP_CL
21 mei 2013, 14:46
Oh, dank jullie wel. Uiteraard zal dit nooit in de smaak vallen bij iedereen, maar het doet toch deugd om te horen dat jullie onze muziek wel appreciëren. We hebben ondertussen alweer 3 nummertjes erbij, dus een full cd zit eraan te komen tegen het einde van 2013.
Ik hou jullie hiervan op de hoogte, en bedankt voor de bump ;)