PDA

View Full Version : Budget slaapkamer versterker gezocht



GuitarL91
2 maart 2013, 20:43
Ik ben "op zoek" naar een versterker(tje) voor boven (slaapkamer). Beneden staat een Vox VT20+ maar het feit wil dat ik vaker boven zit. Boven staat een Fender Frontman 15G maar deze voldoet gewoonweg niet; het geluid is te slecht. Ik kan natuurlijk beneden zitten, maar een redelijk versterktje boven zou niet misstaan.

Ik zit te kijken naar versterkers rond de €100, bij een hogere prijs kom ik waarschijnlijk in hetzelfde segment als de VT20+, voor de slaapkamer misschien iets te gortig. Budget is hoger, maar gezien de doeleinde hoeft het niet vol functies te zitten.

Eisen zijn niet bijzonder, ik ben eigenlijk op zoek naar de 'beste' versterker bij bovengenoemd budget. Ik heb de Fender Mustang I nieuw gespot voor €109. Dat is wel een aardig versterkertje voor mijn doeleinden?

Zijn er nog andere versterkertjes waar ik naar zou moeten kijken? Nieuw heeft de voorkeur, maar 2ehands is niet uitgesloten.

Edit: Ik heb nog even verder onderzoek gedaan en ik ga waarschijnlijk voor een iets completere en dus ook duurdere versterker. VT20+ en VT15 zijn kanshebbers :)

Sinner1980
3 maart 2013, 09:05
Roland cube XL is leuk!

Little Jay
3 maart 2013, 09:54
Wat een geweldig excuus om nog een versterker te kopen! :D

Roland Cube kan je je idd geen buil aan vallen.

joesman
3 maart 2013, 10:03
Als budget niet echt een probleem is, moet je ook eens kijken naar de Blackstar Ht-1r, 1 watt lampen, echt heel mooi,
met een emulated output, heel leuk als je ook nog eens thuis opnames wil maken zonder buren of medebewoners te storen.
Nieuw rond de 225 euro dacht ik.

GuitarL91
3 maart 2013, 10:28
Roland cube XL is leuk!
Ik ga vanmiddag even wat versterkers testen, ik zal deze meenemen!

Wat een geweldig excuus om nog een versterker te kopen! :D

Roland Cube kan je je idd geen buil aan vallen.
:ok:


Als budget niet echt een probleem is, moet je ook eens kijken naar de Blackstar Ht-1r, 1 watt lampen, echt heel mooi,
met een emulated output, heel leuk als je ook nog eens thuis opnames wil maken zonder buren of medebewoners te storen.
Nieuw rond de 225 euro dacht ik.

Toevallig hoorde ik deze gister in de muziekwinkel. Voor mijn doeleinde vindt ik het eigenlijk wat te duur. Ook deze zal ik vanmiddag meenemen in mijn test. Mocht hij mij dusdanig overtuigen, maakt hij kans :)

GuitarL91
3 maart 2013, 15:29
Update: Ik heb de Fender Mustang 1 aangeschaft voor €109. Clean erg goed en alles wat ik nodig heb zit erop. Ik heb ook iets duurdere versterkers overwogen, maar voor op mijn slaapkamer voldoet dit beestje zeker. Voor mijn doeleinde was dit de beste keus kijkend naar de prijs/kwaliteit verhouding.

Ik ben er in ieder geval blij mee!:gitarist: