PDA

View Full Version : texas flood cover



naamvergeten
2 maart 2013, 13:16
eerste poging, grotendeels improvise

http://www.youtube.com/watch?v=9NzjSXrYTWM

m'n gitaar stond volgensmij niet goed gestemd, het is de eerste keer dat ik 'm voor de helft naar beneden stem.

ik speel nu 2 jaar gitaar

reacties/commentaar is welkom

muffstuff
2 maart 2013, 14:05
Ik mag hopen dat ik na 2 jaar zo speel, klinkt helemaal goed!

arnoldtims
2 maart 2013, 15:26
Niet helemaal goed gestemd en een slecht opname geluid.
Ooit heb ik in mijn voorstel post dit geplaatst

" Wat mij opvalt dat er een aantal zaken zijn veranderd in gitaar wereld. Solo's zijn uit,dikke snaren zijn in, En die vervelende :):sneaky: jonge gasten zijn allemaal beter dan ik."

Daar ben jij er dus ook een van:mad:

















:)Maar jezus man zo spelen na 2 jaar, goed hoor! Kan wel gaan zoeken naar foutjes maar je gooit er licks uit die voor velen na jaren en jaren spelen nog steeds moeilijk zijn (Incluis me)
Je maakt ook grote sprongen als ik het eerdere gepost werk beluister. Vind het ook geweldig dat iemand van 15 de blues levend houd. By the way 15! en zo spelen.

arcane
2 maart 2013, 17:11
@ jaar? Damn, dan ben je erg goed bezig. Vooral zo doorgaan!

Deadspirrit
2 maart 2013, 18:45
Wow, na 2 jaar en dan dit al spelen? Respect!:ok:

naamvergeten
2 maart 2013, 19:35
thanks voor jullie positieve reacties :)

dagrim1
3 maart 2013, 00:20
Damn, 2 jaar? Goed bezig hoor... Hoeveel uur per dag over die 2 jaar? Uurtje of 24?

Nee, maar serieus... goed gespeeld. Bij eerdere improvs van je had ik het idee van 'wat wil je ermee'. Het boeide niet lang genoeg... Maar deze klinkt gewoon fijn wat mij betreft. Probeer jezelf alleen niet teveel in bepaalde dingen of trucjes te verliezen (het hoeft niet altijd allemaal in enorm tempo of weet ik t, less is soms more ;) ). Maar dat is mierenneuken, wou dat ik dit kon na 2 jaar (of 3, 4..) :)

Allemaal zelf aangeleerd btw? Of ook lessen oid?

witterwit
4 maart 2013, 11:50
je wordt steeds beter; heel snel.

kassie
4 maart 2013, 11:59
Ik vind het goed!

pasqual
4 maart 2013, 12:24
Zie zo'n beetje alle reacties hierboven! Echt goed voor 2 jaar!

Duhsjaak
4 maart 2013, 16:40
Hi NN
Gelukkig zijn er nog wat verbeterpuntjes, anders ging je je stierlijk vervelen en voor ik weet wat er aan de hand is, zit je op het forum voor drummerts.

Je ontwikkeling is stormachtig. Ik hoor een heerlijk fraserende lyrische gitarist. Sodeju, een prachtverhaal van de eerste drie en een halve minuut, daarna sluipt de vermoeidheid of een verslappende spanningsboog er in.
Zingende melodielijnen zijn jou sterke punt. Advies: concentreer je vooral op die sterke kanten en NL zal zijn onderkaak op zijn veters laten zakken van verbazing over zoveel talent.

Je hebt nu nog teveel dat het bijna is, als of je naar jezelf kijkt als je speelt. Ik weet: komt ook door die klote camera.
Maar die staat er nou juist omdat je goed bent. Het is heel normaal dat de topprestaties van aanstormend talent wordt opgenomen. Bovendien kun je dan makkelijker terugluisteren. Allemaal helemaal voor elkaar.

Kapsones vindt niemand prettig, maar iets meer zelfvertrouwen? Iets meer risico's nemen? Kan hélemaal geen kwaad!
Go Go Go!!!
Vriendelijek groet, Gus

muffstuff
4 maart 2013, 17:18
Omdat ik nogal onder indruk ben van jouw kunsten heb ik even in je historie gekeken en kwam ik je comfortabily numb solo tegen, als ik dat vergelijk met dit dan moet ik zeggen dat je in een paar weken flink vooruit gegaan bent.

Nogmaals, chapeau! Dit soort filmpjes werken voor mij erg motiverend, sterker nog als ik dit niveau kan bereiken ben ik al een gelukkig mens(nou genoeg veren in je reet ;))

naamvergeten
27 maart 2013, 20:10
verbeterd

http://www.youtube.com/watch?v=Ry6gfTXvHt0