PDA

View Full Version : iemand ervaringen met Ibanez EX?



amon
22 juni 2003, 12:23
kan iemand mij vertellen of de Ibanez EX 170 rk een goed gitaartje is? ik heb nu een RG270 DX. welke is beter?
ik kan hem kopen voor 350 euro, is dat duur? hij is incl. hardcase koffer.

amon
22 juni 2003, 16:34
hallohooooo???
niemand ooit op een EX gespeeld?

JV
22 juni 2003, 16:39
niet zo ongeduldig jongen. antwoorden komen wel zodra iemand iets nuttigs te vertellen heeft. en dat is niet altijd (meestal niet) binnen 4 uur

amon
22 juni 2003, 17:01
hmmm, vreemd, bestaat dat ding wel?
ik heb hem nergens kunnen vinden op internet, zelfs niet op de ibanez site en daar ook niet eens in de USA... en hij staat ook niet in een foldertje van ibanez, waar wel heeeeeel veel andere gitaren in staan...

GuitarMaster
22 juni 2003, 18:17
Het is best een aardige gitaar, maar 350 euro voor een EX170 lijkt me een beetje duur. Ik heb zelf ook een EX, lekkere hals hor!

Ibanez
22 juni 2003, 18:38
hmmm, vreemd, bestaat dat ding wel?
ik heb hem nergens kunnen vinden op internet, zelfs niet op de ibanez site en daar ook niet eens in de USA... en hij staat ook niet in een foldertje van ibanez, waar wel heeeeeel veel andere gitaren in staan... Hij bestaat wel, alleen word niet meer gemaakt. Je kan hem wel vinden in oude catalogussen (zie www.ibanezrules.com en dan catalogs). Het niet echt een topmodel, meer een beginnersding. Dus ik raad af om hem bij je rg270dx te kopen.