PDA

View Full Version : Zakk Wylde wah probleem



Soulflyhigh
27 februari 2013, 16:15
Na enige tijd pakte ik gister dit pedaal weer eens uit de kast. Tijdens het oefenen kwam ik er achter dat het niet meer werkte. Zowel op de voeding als op de batterij ondervind ik een probleem. Zodra je hem aantrapt dan is er sprake van een enorme volumedrop. Ik speel door een Peavey 6505. Het lijkt wel of alle gain verloren is en je hoort alleen nog maar dat hij het heel zachtjes met een "clean" geluid doet. Thuis ook nog even op mijn combo getest en zelfde probleem. Echter speel ik dan met een laag volume waardoor de wah zo goed als niet meer hoorbaar is. Nog tips?

Soulflyhigh
28 februari 2013, 22:36
Niemand? :( Ik wil hem nog niet bij het grof vuil neerzetten

Bernardduur
28 februari 2013, 22:41
Switch? Input? Kabels? Zijn die verder OK??

Soulflyhigh
1 maart 2013, 01:09
Alle kabels en randapparatuur zijn ok. Het gaat echt om iets in het pedaal denk ik.

Dirk_Hendrik
1 maart 2013, 07:59
Niemand? :( Ik wil hem nog niet bij het grof vuil neerzetten

Zet jij alles wat stuk is bij het grofvuil? Sommige mensen laten dingen repareren als ze stuk zijn.

kassie
1 maart 2013, 10:44
Niemand? :( Ik wil hem nog niet bij het grof vuil neerzetten

Vind je het erg als jouw prullenbak dan toevallig net een pakketje is met mijn adres erop?

ateng
2 maart 2013, 11:43
Zet jij alles wat stuk is bij het grofvuil? Sommige mensen laten dingen repareren als ze stuk zijn.

Hahaha heb ik zelf meegemaakt en toevallig ook met een Zakk wah!
Hij wou m weg doen omdat ie niet meer goed deed (soms geen geluid of haast geen geluid... hint ;) )
Mocht m voor niks hebben dus thuis open gemaakt en bingo... soldeer los van de voeding. Soldeerbout gepakt en klaar is kees!

Soulflyhigh
18 maart 2013, 12:43
Zet jij alles wat stuk is bij het grofvuil? Sommige mensen laten dingen repareren als ze stuk zijn.
Heb je een goed adresje?

Dirk_Hendrik
18 maart 2013, 13:25
Heb je een goed adresje?

Nee, niet echt.
zie sig ;)