PDA

View Full Version : Lange jam van oud nummer - dreaming of you



harrie-beton
26 februari 2013, 21:04
Een band waar ik in zat in 1989 (.......) komt eens in de paar jaar samen om te spelen. Het volgende filmpje is een hele kluif door de 9 minuten lengte en het relatief saaie thema en is meer een lange jam op paar akkoorden. Toen wij dit nummer maakten in 1989 (met dank aan the Animals) konden we niet veel beter.
Toen we dit opnamen was ik net drie weken herstellende van een behandeling van 34 weken zijn en hopelijk zie je de nieuwe herwonnen energie terug in de muziek. De behandeling gaf mij phlebitis aan beide arrmen maar eenmaal warm gespeeld viel de pijn mee.

Het is opgenomen in een oefenruimte met 5 microfoons en bas (bass pod) en mijn gitaar direct (pod hd pro).
De 2x Rode NT als overhead gebruikt en de opstelling is niet ideaal maar er waren geen standers genoeg. Voor een oefenhok opname is het heel ok.

Hopelijk hebben jullie net zo veel plezier met dit filmpje als wij tijdens het spelen.
Ik sta rechts in beeld (Linkshandige gitaar)

"dreaming of you" 1989


http://www.youtube.com/watch?v=tuiFngVbthg

patrick0108
26 februari 2013, 22:02
Hoi Harrie lekkere Jam niks mis mee en heerlijk dat je weer speelt........ alleen is het om zo (9min) als leek te luisteren te lang... maar in de oefenruimte ja heerlijk toch..:strat: