Mobstar
26 februari 2013, 14:55
Alvorens dit forum met voeten vooruit binnen te walsen stel ik lezelf even voor.
Ik ben Dirk uit Diest, België.
In m'n jeugd heb ik ooit eens samen met enkele jongens in een bandje gespeeld.
We kenden mekaar vanuit de jeugdbeweging, en bij gebrek aan motivatie om volwassen te
worden hebben we allemaal een instrument aangeschaft en zijn beginnen jammen.
Nu, van het één kwam het ander en hebben een paar hete zomers mogen beleven met
enkele toffe gigs op plaatstelijke festivals.
We hebben ooit zelfs de krant gehaald met als titel " nieuw aanstormend talent"...:hide:...
Ik vrees dat het toch een beetje (veel) overroepen was.
Laten we het het houden op : Hot chicks and free beer !
En meer dan 5 akkoorden heb ja daar niet voor nodig.
Het geheel is een paar zomers heel leuk geweest maar zoals te verwachten is het geheel een stille dood gestorven.
Zanger getrouwd, drummer geraakt niet uit z'n bed, bassist z'n studies,iedereen had wel ergens een "andere" prioriteit en we hebben het dan maar bij de "chicks and beer" gehouden.
20 jaar later kwam echter de (ondertussen 18jarige) zoon van onze zanger met een idee voor reunieconcertje op de proppen.
Onze demo's deden blijkbaar nog steeds her en der de ronde en we hebben dus nog eens afgesproken om te kijken of de vonk er nog wel was...
En ja hoor, het was echt wel leuk mekaar nog es terug te zien.
Om een lang verhaal wat korter te maken...
Weer de oude rommel afgestoft, wat er niet meer was 2dehands gezocht en we waren weer vertrokken.
De bedoeling was om voor de vrienden van toen in onze stamkroeg nog eens flink gas te geven.
Dus om iedereen samen te krijgen heeft iemand dat op facebook gepost en vandaar is het een beetje uit de hand gelopen.
De bewuste avond hadden we een 50 a 70 tal mensen verwacht, terras van de kroeg is immers niet groter.
En toen we 10 minuutjes voor kickoff effe achterom keken stond daar dus ergens tussen de 500 en 700 man.
Het was geweldig, echt waar!!!:blast:
Om 06.30h 's ochtends was ik weer thuis...:sssh:
En zo zijn we dus weer met het virus geInfecteerd hé.
Groetjes
Dirk
Ik ben Dirk uit Diest, België.
In m'n jeugd heb ik ooit eens samen met enkele jongens in een bandje gespeeld.
We kenden mekaar vanuit de jeugdbeweging, en bij gebrek aan motivatie om volwassen te
worden hebben we allemaal een instrument aangeschaft en zijn beginnen jammen.
Nu, van het één kwam het ander en hebben een paar hete zomers mogen beleven met
enkele toffe gigs op plaatstelijke festivals.
We hebben ooit zelfs de krant gehaald met als titel " nieuw aanstormend talent"...:hide:...
Ik vrees dat het toch een beetje (veel) overroepen was.
Laten we het het houden op : Hot chicks and free beer !
En meer dan 5 akkoorden heb ja daar niet voor nodig.
Het geheel is een paar zomers heel leuk geweest maar zoals te verwachten is het geheel een stille dood gestorven.
Zanger getrouwd, drummer geraakt niet uit z'n bed, bassist z'n studies,iedereen had wel ergens een "andere" prioriteit en we hebben het dan maar bij de "chicks and beer" gehouden.
20 jaar later kwam echter de (ondertussen 18jarige) zoon van onze zanger met een idee voor reunieconcertje op de proppen.
Onze demo's deden blijkbaar nog steeds her en der de ronde en we hebben dus nog eens afgesproken om te kijken of de vonk er nog wel was...
En ja hoor, het was echt wel leuk mekaar nog es terug te zien.
Om een lang verhaal wat korter te maken...
Weer de oude rommel afgestoft, wat er niet meer was 2dehands gezocht en we waren weer vertrokken.
De bedoeling was om voor de vrienden van toen in onze stamkroeg nog eens flink gas te geven.
Dus om iedereen samen te krijgen heeft iemand dat op facebook gepost en vandaar is het een beetje uit de hand gelopen.
De bewuste avond hadden we een 50 a 70 tal mensen verwacht, terras van de kroeg is immers niet groter.
En toen we 10 minuutjes voor kickoff effe achterom keken stond daar dus ergens tussen de 500 en 700 man.
Het was geweldig, echt waar!!!:blast:
Om 06.30h 's ochtends was ik weer thuis...:sssh:
En zo zijn we dus weer met het virus geInfecteerd hé.
Groetjes
Dirk