PDA

View Full Version : Even voorstellen



Watchman
26 februari 2013, 00:43
Hallo mensen van gitaarnet,

Mijn naam is Mario. 47 jaar en woonachtig in Makati in de Filipijnen voor ongeveer 6 jaar nu.
Ik ben vorig jaar maart (2012) voor het eerst begonnen met gitaar spelen. Ik heb mezelf een gitaar cadeau gedaan voor mijn verjaardag. Uiteraard ben ik veel te laat hiermee begonnen. Ik had het 30 jaar eerder moeten, wetend dat het zo leuk is.

Mijn muziek keuze is breed maar de voorkeur gaat toch wel uit naar Firewind en Ozzy Osbourne. Ben uiteraard fan van Gus G. Een goede lokale band hier is Siakol. http://youtu.be/pcBI_LxdB5c Lekker Pinoy rock. Toffe band en vriendelijk bandleden. Verders luister ik graag naar Linkin Park - Joe Satriani - Steve Vai.

Ik ben alweer een tijdje lid van dit forum en volg het met veel plezier. Handige tips hierzo en veel wetenswaardigheden. Top.

Op de foto zie je de afbeelding van mijn gitaar.
https://twitter.com/maninmakati/status/299100896896368640/photo/1

Groeten allemaal,

Mario

Duhsjaak
26 februari 2013, 10:13
Hi W
Welkom!
Wat een apart verhaal. Je maakt me vreselijk nieuwsgierig. Dus effe bot noord hollands:
- Ben je je hartje achterna gegaan of zit je daar om een boterham te verdienen
- zit je zelf in een band of klooi je lekker voor jezelf op je gitaar
- woon je plattelandig of stedelijk

Kortom, ik ben benieuwd naar hoe je daar verzeild bent geraakt.
Even voor de duidelijkheid. Die andere Gus gun ik zijn plaatsje in de schijnwerpers, maar de echte ben ik natuurlijk.

Mijn famiglia rijden in da VS rond met stickers op hun bumper:
Yer ain't much if yer ain't Dutch
En dat die Gus G. (aansteller, Gus is natuurlijk al met een G) dat maar eens in zijn oren knoopt.

Blij met je komst.
Vriendelijke groet, Gus

Jedeel
26 februari 2013, 12:58
Welkom Watchman!!!!

De Pilipijnen...... ik ben benieuw of er nog leden zijn die nog verder weg wonen?

Watchman
27 februari 2013, 09:29
Hey hallo Jedeel,

Zal vast wel dat ze verder weg wonen. Misschien een discussie starten om te zien waar de leden vandaan komen? Het zal mij zeker verbazen waar sommige leden zitten. Denk dat dat een leuk item is.

Bedankt voor je welkom,

Watchman
27 februari 2013, 09:37
Hey hallo Gus, (de enige echte )

Bedankt voor je welkom. Ik ben hier heen gegaan voor het duiken. Het land heeft meer dan 7000 eilanden. Ongelooflijk. Maar niet alleen de natuur is mooi. Ook de mensen zijn aardig als ik het zo mag zeggen. Ondertussen toch wel mij grote liefde gevonden. Ik werk hier een beetje om toch bezig te zijn. Ik woon in Makati. Hoofdstad en ook vrij druk. Het leven is heel anders dan in Nederland. Hier is echte armoede hoor. Niemand kijk naar je om als je niemand heb. Dus hoe slecht het ook gaat daar bij jullie nou, het is altijd beter dan hier. Ik speel niet in een band. Pas een jaar geleden begonnen met het vasthouden van een gitaar. Maar het is wel een wens van me om nog te spelen in een goede band.

Nogmaals bedankt voor je welkom,