PDA

View Full Version : Beautiful Day - Band cover.



Braddie
24 februari 2013, 13:54
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_SIehA4f-xQ
Beautiful Day (Gare Du Nord) gecovered met de band.
Bést een ok opname geworden al zeg ik het zelf (Is een lastig nummer)

Mitch
24 februari 2013, 14:01
Braddie, Beautiful Day en dan is het geen U2. Je had me even op het verkeerde been.

grayfink
24 februari 2013, 14:08
Nu weten we ook hoe je bij LTD komt. :)

Braddie
24 februari 2013, 14:12
Braddie, Beautiful Day en dan is het geen U2. Je had me even op het verkeerde been.

Dat denken een heleboel mensen :D Maar ik speel gelukkig niet alleen maar U2. Dit is een lounge formatie.

Braddie
24 februari 2013, 14:14
Nu weten we ook hoe je bij LTD komt. :)
Ja, had ik al aangegeven, heb hem geprobeerd een tijd terug in een muziekzaak, en later kwam de gitarist van de band er mee haha.

Harald
24 februari 2013, 14:17
Even stomme vraag, heeft jullie gitarist in de 80er jaren wel eens gejamd in de AOR in Eindhoven?

Braddie
24 februari 2013, 14:42
Even stomme vraag, heeft jullie gitarist in de 80er jaren wel eens gejamd in de AOR in Eindhoven?
Dat durf ik je niet te zeggen...

pasqual
24 februari 2013, 15:34
Goed hoor. Wel jammer: je speelt een lekkere toetsensolo en de gitarist wordt gefilmd! Zeker de vriendin/vriendin van de gitarist achter de camera? Maar, lekker gespeeld!

Braddie
24 februari 2013, 16:17
Goed hoor. Wel jammer: je speelt een lekkere toetsensolo en de gitarist wordt gefilmd! Zeker de vriendin/vriendin van de gitarist achter de camera? Maar, lekker gespeeld!

Bedankt! Ja, dat vond ik ook een beetje jammer, maargoed je kan niet alles hebben.
Nee, een professionele filmer (Volgens onze drummer)