PDA

View Full Version : Gitaartje met EMG elementen te leen gevraagd



FNaRK
21 juni 2003, 21:09
Vrienden :-D
ik krijg binnenkort uit een erfenisje een Vester gitaartje, ik weet dat het geen merk is maar goed.....is gratiz (de vorige eigenaar heeft er weinig meer aan)
Nu zit ik eraan te denken om er EMG elementen in te zetten, gewoon voor erbij. Ik heb alleen geen idee hoe e.e.a. gaat klinken over mijn gear dus voordat ik die krengen koop en erin zet zou ik dat graag een keer uit willen proberen.
Is er iemand in de buurt van Delft die het aandurft zijn gitaar een avondje uit te lenen aan mij zodat ik in mijn oefenruimte (op fatsoenlijk geluidsniveau) kan horen hoe het klinkt op mijn stack ??

Bij voorbaat dank, hoogachtende groet blablabla

Mario

Bates15
21 juni 2003, 21:12
Euhhhhhhhmmmmmm. Paspoort mee en een handtekening onder een contract en als je m komt halen in Amsterdam mag je van mij mijn Mxg-tje wel lenen. Maar ooooh als ie kapot gaat :-(

SiNiSTRaL
21 juni 2003, 21:16
ik ga binnenkort mijn explorer met emgs beladen...dan mag je um wel lenen, maar dat kan nog wel een maandje gaan duren...

FNaRK
21 juni 2003, 22:40
ik ga binnenkort mijn explorer met emgs beladen...dan mag je um wel lenen, maar dat kan nog wel een maandje gaan duren...
hey cool, zal toch wel na de vakantie worden............en je zit zo ongeveer op de hoek van mijn oefenruimte. Keep you in mind :D

sash
21 juni 2003, 23:39
Weet je ook gelijk meteen hoe het klinkt met die Vester :P :D :D :D

FNaRK
21 juni 2003, 23:46
Hey dude, don't fuck with my Vester :evil:

Phoenix Rising
22 juni 2003, 03:41
zou je niet zeggen maar sommige vesters zijn best goed... ik weet toevallig dat Jay Cal een belachelijk goede vester heeft uit de tokai fabriek. Er is dus gewoon een kans dat je een super mooi gitaartje krijgt.

Het schijnt trouwens dat emgs in LP modellen zeer goed tot hun recht komen.. ook dat is dus zeker positief.

telecastermaster
22 juni 2003, 14:05
Je mag de mijne lenen. Maar ja... wel amsterdam.

Overigens hoor ik hele goede verhalen over Mastertone pickups. Die zijn ook actieve maar schijnen toch wat warmer te klinken dan EMG's.
Hier is de link in ieder geval.

http://www.mastertonepickups.com/

belfrink
22 juni 2003, 17:25
Die Vester gitaren zijn echt zo slecht nog niet hoor, m`n neef speelt op een Vester Stage Bass en daar komt zeer acceptabel geluid uit, zeker in combinatie met zijn Peavy Musician. :lol: :lol: :lol: