PDA

View Full Version : please to meet you, my name is Richy (Richard)...



Terraqua
21 februari 2013, 20:04
Mezelf maar eens inschrijven, en even voorstellen, is wel zo netjes nietwaar?

Ik ben een jaar of drie geleden gegrepen door het gitaarvirus, en na al die tijd wat maar raak te hebben gepingeld is het nu tijd om wat serieuzer te worden. Wat meer discipline in oefenen, voorheen voornamelijk alleen solo's e.d. proberen na te spelen, waardoor mijn rythm-spel nog op beginnersniveau is blijven hangen...

Nou ja, zo heeft ieder wel zijn of haar 'quirks'...

Ben nu op zoek naar een 'echte' gitaar (ik speel nu van die mid-range fendertjes en gibsonnetjes, en ben daar niet echt tevreden meer mee nu het gitaarspelen serieus begint te worden)

In het dagelijks leven repareer ik computertjes en maak ik websites als ZZP'er, en woon momenteel in een anti-kraak woning (lekker goedkoop ;-)

Tot horens op het forum :punk:

Duhsjaak
22 februari 2013, 04:04
Hi T
Kennelijk gaat half Brabant straks op de schop. In Eindhoven wordt op dit moment ook druk ge-anti-kraakt.
En zolang ze je woning niet nodig hebben, heb je mazzel.

Gitaarvirus is waarschijnlijk snel muterend (net als griep en - naar mijn overtuiging - AIDS) dus tegen de tijd dat ze eindelijk een vaccin hebben uitgedokterd, is het virus al weer veranderd en kunnen ze van voor af aan beginnen.

Dus ik zeg: Geniet er met volle teugen van. Welkom en veel plezier met je gitaar.
Vriendelijke groet, Gus