PDA

View Full Version : Nieuw live filmpje PolarJacket: Wandarland



AndyMaes
21 februari 2013, 19:31
http://www.youtube.com/watch?v=VqRla31z7G8

Wat denken jullie? :)

Grts,

Digitech
26 februari 2013, 03:48
Ik vind het echt super lekker klinken! Geluid is goed, clipje is super; raar dat er nog niemand gereageerd heeft...
:ok:
Ben benieuwd naar meer!

harrie-beton
26 februari 2013, 20:40
Het is haast te mooi om waar te zijn. Wie is de toetsenspeler?

Band
VOCALS Reinhard Deman
GUITAR / ABLETON Andy Maes
BASS Steven de Prins
DRUMS Gerwin François

pasqual
26 februari 2013, 21:17
Ik begrijp Harrie's/Marks commentaar wel: bijna te mooi om waar te zijn. Het geluid en kwaliteit van jullie spel is van een hoog niveau. Als dit inderdaad live is, hebben jullie echt een zeer goede band! Hoe dan ook, ik vind dit écht een enorm goed nummer! En dan maakt het mij persoonlijk niets uit of dit helemaal, dan wel gedeeltelijk live is.... Al jullie songs zijn van een hoog niveau en ik zou graag wat meer van jullie willen horen in de toekomst.

harrie-beton
27 februari 2013, 11:36
Heerlijk nummer en mooie gitaarriff. Heb je meer informatie? Je myspace kom ik ook niet veel verder mee.
Dit smaakt naar meer namelijk.

harrie-beton
27 februari 2013, 11:37
Edit, de naam polarjacket is kledingmerk, heb je hier geen problemen mee gekregen?

jasses
27 februari 2013, 14:30
Erg knap dit! en als zo'n prestatie werkelijk live neerzet, nog eens extra chapeau. Ik zou het een minuutje korter gemaakt hebben, en zou me waarschijnlijk niet hebben kunnen inhouden ergens het drive pedaal in te duwen... maar ik zou zoveel en zou beter eens wat meer muziek maken. Enig puntje van wat ik gefundeerde kritiek, euhm, zou durven noemen is dat die synth pads (of strings of hoe je het ook moet noemen) na een poosje best wat meer naar de achtergrond zouden mogen verdwijnen. Ze zijn wel mooi, maar nu ook niet zo spannend dat ze er de hele tijd zo dik op moeten blijven liggen. Nu ja, met live opnames zou je misschien niet zoveel mixmogelijkheden kunnen hebben. Maar ruimschoots genoeg gezoud, ik heb 'm ondertussen al een paar keer geluisterd, dat zegt genoeg. Breng ons meer (zou ik zeggen).

Trouwens, die tele en speeltechniek komen me bekend voor. Heb je hier vroeger niet nog wat leuks gepost? Wat funkyer als ik me goed herinner?

Edit: al gevonden (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?133269-Wat-vinden-jullie-hier-van&highlight=kung). Ook leuk, maar dan ligt het nieuwe werk me meer eigenlijk. Tzal een smaakding wezen.

Duhsjaak
1 maart 2013, 21:57
Hi A
Ben gek op beproefde methodes. En uitgaand van de methode dat er een aantal audiotracks zijn opgenomen en dat iedere audiotrack is gefilmd met een andere camerahoek, dan is dit weer puur goud.

Amerikanen willen dat proces ontwrichten en die vinden dat je je gebaande paden moet verlaten en telkens moet vernieuwen/verbeteren. Gelul. Is alleen om B op achterstand te zetten.

Noem mij nou eens één specifiek Amerikaanse slogan die voluit voor 100% waar is? En neem nou maar effe aan dat ik mijn adem niet in ga houden totdat jij op die geniale ingeving bent gekomen. Zelfs 'Yes, weekend!!!' is onzin. Daar kun je president mee worden. Maar geen gitarist.

Dit is goud, deze post. Dit is alweer onwezenlijk goed.

Dit is je (team) sterke punten adresseren en uitbuiten.

Hierboven heeft iemand geroepen dat ie zijn drive pedaal wil intrappen. Ik zeg: Doe dat! Doe dat vooral hier in NL! Wij hebben een gierend begrotingstekort. En jij gaat dat helpen oplossen. Ik heb drie drive pedalen en die zitten in mijn auto. En de rechter is er de oorzaak van, dat er regelmatig wordt geflitst. En iedere keer loopt ons tekort terug.

Flauw? Ja. Zeker. Ik heb er geen een voor mijn gitaar. En daarom vind ik juist een relatief schoon geluid wel mooi. Ik hou van het geluid van een elektrische gitaar. As is. Dus ik vind dit bjoetifoel. Anders was ik wel op een synthesizer forum gegaan. Alleen maar zaagtand. Alleen maar sustain zolang je de toets ingedrukt houdt.

Ik hoop alleen dat iemand mij uitlegt, hoe die Abelton wordt aangestuurd.

Overigens ben ik het ermee eens dat een tandje minder harde Abelton een plus zou zijn. Zeker en vast.

Verder? Laat maar komen die zooi. Dit nummer heb ik alvast een keer of drie, vier beluisterd. Op naar de heerlijke volgende!!!
Vriendelijke groet, Gus

Henri H
1 maart 2013, 23:14
Mooi nummer, doet me denken aan die ééndagsvlieg van een jaartje of 2 geleden (vind ik ook erg gaaf):

http://www.youtube.com/watch?v=ewAEqMkN5io

Fusion
6 maart 2013, 13:27
Is dit echt live? Ongeacht ja of nee, erg mooi. Hoog niveau, muzikaal, mooi!