PDA

View Full Version : Peeping Tom (dedicated to Tommy Emmanuel) fingerstyle acoustic guitar



Harald
20 februari 2013, 15:16
http://youtu.be/vPYp6quvgDc


Nog eentje van vroegâh, revisited. Opgedragen aan Tommy. De titel was een werktitel. Toen ik het stuk aan Tommy kon laten horen schoot hij in de lach toen hij de naam hoorde. Niets meer aan doen dus :seriousf:

Het tapping eindje verzon ik indertijd trouwens tijdens de take die op de cd Now staat ter plekke. Goed idee, en omdat het nog net wat strakker mocht hebben we dat toen nog even geprikt. Maar die is wel blijven plakken :)

Ernest01
20 februari 2013, 17:02
Lekker vlot en vrolijk nummer. En wederom goed gespeeld.
Waar haal je het vandaan.....
Het einde is heel verrassend.

Als je nog meer van vroegâh hebt, laat maar doorkomen !

Harald
21 februari 2013, 15:57
Dank je! Waarschijnlijk komt er meer, maar de opnames zijn nu weer even op.

MichaelSS
21 februari 2013, 20:36
Lekker man. Dit doe je wel erg goed.

Wat voor gitaar gebruik je daar?

Harald
21 februari 2013, 20:39
Thanks :) Maton EBG808 Het Tommy model, in dit geval extra toepasselijk :)

Rizz
21 februari 2013, 21:07
Hij is erg leuk, lekker tempo en wat verassingen, doe je (weer) goed.. :ok:

Duhsjaak
22 februari 2013, 05:11
Hi Harald
Als ik weer enthousiast ga zitten doen, dan denken ze dat we wat hebben of zo. Daar zit je niet op te wachten, vermoed ik.
Maar je post rechtvaardigt dat enthousiasme zeker.
Met zoveel plezier spelen en dan ook nog zulke resultaten..... Geniaal.
Vriendelijke groet, Gus

Harald
22 februari 2013, 09:19
Thanks ! Bij deze was plezier een essentieel onderdeel. Ik ben gek op Sanitarium Shuffle van TE. Een heerlijk feelgood nummer. Precies op het moment dat ik op het punt stond om dat nummer uit te zoeken kwam er een mailtje dat de officiele tabs van die plaat snel uit zouden komen (duurde uiteindelijk nog meer dan een jaar trouwens) Besloot toen om de tijd die ik had te gebruiken om zelf iets in die hoek te schrijven. Dat werd dit nummer.