PDA

View Full Version : mijn gear...



Anavrin
21 juni 2003, 19:26
Als dan toch iedereen het hier neerzet, dan doe ik dat ook maar
http://members.home.nl/anavrin1/index.htm
hij staat er pas sinds gisteren op, wat vinden jullie ervan?
Oh ja, om m'n gear te zien gewoon ff op de link onderaan de beginpagina klikken...

skabouter
21 juni 2003, 19:34
zozo, erg mooi :)
ik vind je akoestische erg mooi. en je oude LP ook.
de rest niet zo super. Behalve je AMP ! en je FX enzo. prachtige amp
mooie Setup, man !!

Anavrin
21 juni 2003, 19:38
dank je, de strat-nepper is m'n eerste, dus daarom heb ik 'm nog. Ik heb tegenwoordig (sinds 2 weken) een Fender Jaguar, dus de upgrade van mijn spullen is goed bezig... Ik ben begonnen met crap, en nu vervang ik alles rustig naar de spullen die ik eigenlijk meteen had moeten kopen (had me heel wat geld gescheeld) :lol:

iam
21 juni 2003, 19:40
ik ben dus van plan de crap-stap stap over te slaan
ik wacht wel op foto's van je jag anavrin! :p

Anavrin
21 juni 2003, 19:50
je moet wat, als je 15 bent en gitaar wil gaan spelen (da's nu 8 jr geleden) en eigenlijk nog niet weet of je het leuk gaat vinden... Dan ga je niet meteen een Les Paul van 4000 gulden kopen (had ik dat maar wel gedaan) :razz:

iam
21 juni 2003, 19:53
dat is natuurlijk wel waar :)

maar bij mij ligt het een beetje anders
heb 8jaar piano gedaan (nu al 2 jaar geen les meer)
en ook 2 jaartjes klas. gitaar gevolgd (jeugdcons. allemaal)

heb nu een rhodes gekocht en een twin reverb
heb je dan een twin reverb en geen goeie gitaar om erover te spelen

wordt die twin daar zo helemaal down van enzo... DUS om mn twin gerust te stellen koop ik maar een goeie gitaar :D
voila :razz:

Negative K3 fan
21 juni 2003, 20:11
- disconnect your guitar from the amp, I don't know if you could be electrocuted, but better safe then dead.

:D

iam
21 juni 2003, 20:12
ah :o

Matsvansanten
21 juni 2003, 20:52
mooie spullen hoor!!

hier is mijn gear (vergeet niet dat ik 14 ben dus dat het nie zo super impressive is :lol: ):
http://www.xs4all.nl/~posdlt/mats/

Br@mbo
21 juni 2003, 21:38
wow man , als je dezelfde finaciele toestand hebt als de 13/14 jarigen die ik ken dan kan ik je alleen feliciteren

hoe doe je dit of heb je rijke ouders :) ?

Matsvansanten
21 juni 2003, 21:41
br@mbo heb je het tegen mij???
zo ja, ach ik spaar gewoon veel en bij me verjaardag krijg ik van me ouders meestal een vrij prijzig cadeau (toen ik begon met gitaar een fender strat mexico en een peavey blazer versterker) en dit jaar die marshall (alleen de top) en verder gewoon alles zelf kopen door te sparen en aan me familie voor me verjaardag ook geld vragen...
thanx dat je het mooi vind;)

p.s. in december ben ik jarig en ik ben nu al aan het sparen en dan krijg ik voor mijn verjaardag van me ouders en ik moet zelf een deel betalen een ibanez JPM P4 :lol:

Br@mbo
21 juni 2003, 21:46
mag ik je ouders eff lenen op 17 augustus ? ;)

Matsvansanten
21 juni 2003, 21:48
hahaha nee sorry :lol: maarja ik moet ook een deel zelf betalen hoor:P (het grotere deel :razz: ) maarja laten we ook een beetjuh on topic voor de maker van deze topic blijven......nogmaals anavrin mooie spullen!

Br@mbo
21 juni 2003, 21:52
owja anavrin , ben opzoek naar een PU voor mn akkoestische ( die ik zelf moet betalen met mn zakgeld :() is die in jou akkoestische beetje goed en welke is het ?

Anavrin
23 juni 2003, 12:17
merk weet ik niet, en hij is eigenlijk ook niet zo goed (ik had een actieve moeten hebben), de versterker moet iig heel hard om er wat geluid uit te krijgen. Die van mij was ong 30 euro.