PDA

View Full Version : Single "Excuses & Half Truths" (Maggie's Bookshop)



Guitarfreak
17 februari 2013, 22:17
Hallo iedereen,

Jullie hebben een tijd niets van me vernomen. Maar nu eindelijk weer wat geluiden van mijn kant.
Met mijn band Maggie's Bookshop zijn we druk bezig geweest met de opnames van ons debuut album genaamd "Excuses & Half Truths".
De single is zojuist online gegaan en ik zou graag jullie gedachtes over dit nummer willen horen. Hoe vinden jullie de sound, compositie en zang? Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

https://www.youtube.com/watch?v=pqt50WrsH9M (de clip op 2:59 is bij ons bekend, is helaas een klein iets fout gegaan tijdens het renderen). De mp3 zonder clip is tevens te beluisteren op: http://www.maggiesbookshop.com/02-maggies-bookshop_excuses-and-half-truths.mp3

Voor de geïnteresseerden, op 2 maart is de release party in Metropool (Hengelo).

Groeten Jip,

TimoSomers
18 februari 2013, 23:47
Vet weer! Jullie zijn een van mijn favoriete nederlandse bands!

Duhsjaak
20 februari 2013, 04:51
Hi G
Had laatst weer de discussie of je ergens bewondering voor kunt hebben, terwijl de muziek toch niet je ding is. Ik ben nog altijd van mening van wel.

Nou hier is er zo een. Absoluut niet mijn muziek, maar absoluut goed gedaan.
Hoop op veel leuke reacties van mensen die ook inhoudelijk iets kunnen bijdragen.
Hier moet zeker een behoorlijk publiek voor te krijgen zijn.

Vriendelijke groet, Gus

witterwit
20 februari 2013, 09:11
klinkt goed, misschien de "zang" iets meer naar voren halen; iets prominenter.

Guitarfreak
20 februari 2013, 09:12
Vet weer! Jullie zijn een van mijn favoriete nederlandse bands!
Thanks Timo! Super gaaf om dat van je te horen. Je bent lekker aan de weg aan het timmeren, hoor steeds meer over je. Een goed teken, nietwaar?


Hi G
Had laatst weer de discussie of je ergens bewondering voor kunt hebben, terwijl de muziek toch niet je ding is. Ik ben nog altijd van mening van wel.

Nou hier is er zo een. Absoluut niet mijn muziek, maar absoluut goed gedaan.
Hoop op veel leuke reacties van mensen die ook inhoudelijk iets kunnen bijdragen.
Hier moet zeker een behoorlijk publiek voor te krijgen zijn.

Vriendelijke groet, Gus
Thanks Gus! Hopelijk weet het publiek het te waarderen :).

Guitarfreak
20 februari 2013, 10:04
klinkt goed, misschien de "zang" iets meer naar voren halen; iets prominenter.

Thanks man:).