PDA

View Full Version : PRS SE ONE Korina mod ofnie?



VanDiekum
17 februari 2013, 14:29
Beste medemembers.

Ik zit met een twijfel of ik mijn onlangs gekochte prs one korina zou moeten modificeren.
Het punt of ik er wel een telecaster neck element in moet zetten zoals bij mijn vorige prs one korina het geval was,
maar dat was toen gedaan door de vorige eigenaar wat overigens heel erg mooie mod was voor nieuwe en goeie tussen
positie war ik nu wel mis.
Punt is aangezien ze aardig zeldzaam zijn zou ik dat wel moeten doen voor eventuele vintage waarde?
Misschien weten jullie meer hierover alvast bedankt voor reactie ik geef wel reactie

Gearjunkie
17 februari 2013, 14:40
Ik mis verband tussen een prs se en vintage waarde eigenlijk.

Danar
17 februari 2013, 15:43
Bedoel je met vintage waarde de waarde van de gitaar over 40 jaar?
In dat geval zou je het niet moeten doen. Sterker nog, in dat geval kun je het beste de gitaar in de koffer/hoes laten liggen, hem er over 40 jaar uit halen, en verkopen. Als jij die positie mist, gewoon doen dan!

VanDiekum
17 februari 2013, 16:06
Jah tonerider hot classic tele neck en hot p90 bridge in korina lekkere midrange blues bite dat mis ik nu wel sinds mijn vorige gestolen is.
Ik ga het wel doen maar de gitaar laat ik niet in een koffer liggen dat is zonde al mijn gitaren zijn gebruiksvoorwerpen.

Ik bedoelde het alleen uit het oogpunt dat ze niet meer gemaakt worden zoals deze
Dat het misschien wel slecht idee is zoiets te modden.

Danar
17 februari 2013, 16:25
Neuh, kan me niet echt voorstellen. De SE series zijn - met alle respect - niet de duurste gitaren, en dat zullen ze ook nooit worden. Ik zou zeggen, doe er mee wat je er mee wilt doen.

arnoldtims
17 februari 2013, 18:02
Ik snap dat geouwehoer over vintage waarden of originaliteit echt niet. wat mij betreft kun met elke gitaar doen en laten wat je wilt. dus wat mij betreft ook met gibsons van meer dan 3000 euro. Gitaren heb je toch niet voor de handel, dan kun je beter goud kopen of zo.

Gearjunkie
17 februari 2013, 18:49
Ik snap dat geouwehoer over vintage waarden of originaliteit echt niet. wat mij betreft kun met elke gitaar doen en laten wat je wilt. dus wat mij betreft ook met gibsons van meer dan 3000 euro. Gitaren heb je toch niet voor de handel, dan kun je beter goud kopen of zo.

Ik zou dat ook geen probleem vinden Arnold, als JIJ dat met je 3K+ Gibson doet.

VanDiekum
18 februari 2013, 06:33
Ok dank u ik heb mij beslissing gemaakt ik ga hem toch modden hij blijft toch in mijn bezit als ie tenminste
niet meer gejat wordt.
Het is toch egt een gitaar die gevraagd om gemod te worden ;)

Bassa
18 februari 2013, 12:16
Ok dank u ik heb mij beslissing gemaakt ik ga hem toch modden hij blijft toch in mijn bezit als ie tenminste
niet meer gejat wordt.
Het is toch egt een gitaar die gevraagd om gemod te worden ;)
Ik zou m ook gewoon modden als je dat geluid mist