PDA

View Full Version : Mijn zangeres en ik! gespeeld op een Rokkomann gitaar



SJ550
14 februari 2013, 19:28
Tell me what you think:



http://www.youtube.com/watch?v=U3oc3rai8B8

SJ550
14 februari 2013, 19:35
Als iemand mij ff kan helpen hoe ik dat filmpje meteen zichtbaar kan maken, ben ik een tevree mens!

Rizz
14 februari 2013, 19:49
Tell me what you think:




http://www.youtube.com/watch?v=U3oc3rai8B8

ff je link tussen Video tags zetten, het filmstripje in je werkbalk boven het reactieveld..

Enne.. moet het niet zijn: Mijn zangeres en ik? :soinnocent:

SJ550
14 februari 2013, 20:17
hahah , Ja eigenlijk wel, Mijn zangeres en ik .
Een goude stem heeft ze. Die laat ik niet weglopen bij mij ;)

Duhsjaak
15 februari 2013, 03:50
Hi
Eerlijk gezegd had ik gedacht dat Rizz wel een iets uitgebreidere post ervan zou maken.

Ik hoor een vreselijk leuk koppel. Eerlijk gezegd kende ik alleen de live uitvoering en jullie blijven daar true to form echt dicht in de buurt.
Ikzelf hoor in gedachten al zo'n lome zondag ochtend en de zon schijnt op het bed backing van Al Green bij.

Als de dame haar mic iets anders plaatst, kan ze (doet ze heel goed) met je blijven communiceren en toch in het gevoelige gebied van de microfoon blijven. Verder is dit toch wel verdomd goed. Beetje persoonlijker en het is puur goud.

Wat tender loving care en NL vreet jullie op. Way to go!!!
Vriendelijke groet, Gus

zoon van Piet
15 februari 2013, 11:06
Die dame plaatst haar microfoon niet,want dat doet de meneer/mevrouw van de studio. En dat had beter gekund, idd.


Verder een prima uitvoering. Goeie samenzang, mooie onderlinge communicatie en interactie - daar speelt misschien wel wat meer dan alleen muzikaal samengaan..
Zij knijpt een beetje, en zit er af en toe een tikkie onder ( de noot). Maar haar tikkie nasale geluid heeft karakter.
Begeleiding is ook prima. To the point en zonder per se even te moeten laten horen dat je er ook bent. En jullie zien er goed uit samen :)

([ouwemannenmodus AAN]Was wel verrassend om dan opeens je naam te zien en te beseffen dat ik jou als klein kindje heb gekend..[ouwemannenmodusgaatnietmeerUIT]

SJ550
15 februari 2013, 12:25
Och verrek haha!, zoon van Piet,
Peer, alles goed?, ik zag je filmpjes van ik hou van herman. Klinkt ook reete goed!
Ik ben van plan om dit jaar naar Rock institute te gaan, bij jullie Ruud!
Thanks voor de leuke reacties

zoon van Piet
15 februari 2013, 13:29
Groetjes terug, ook aan de hele familie :)

SJ550
15 februari 2013, 13:53
Doe ik! .