PDA

View Full Version : Combo cabinets in Nederland?



Olvert
13 februari 2013, 15:12
Een tijdje terug heb ik een 18 watt versterker gemaakt en nu wil ik er nu graag een combo behuizing voor hebben a la de Marshall 1974X, maar gezien ik beter met de soldeerbout ben dan met hout en tolex zou ik graag een cabinet kant en klaar willen kopen of laten maken. Nu heb ik een beetje rond gekeken op het internet en vind een hoop opties erg duur, zoals bij TAD voor 399,- exclusief verzenden... Nu heb ik AF Custom Cabinets gevonden ik de UK welke al de helft goedkoper is, maar vroeg mij af of er in Nederland ook bouwers zijn weke dit voor een redlijke prijs doen?

Alvast bedankt voor de hulp!
Olvert

Hendriks
13 februari 2013, 15:15
Giablo , Tonefactory en anders bij bv TubeTown in DE.

Olvert
14 februari 2013, 07:30
Bedankt voor je reactie! Tonefactory heeft echter standaard geen 1X12 combo behuizing en welke ze eventueel kunnen leveren ziet er naar mijn mening niet zo mooi uit en is aan de prijs...Hetzelfde geld voor TubeTown. Heb inmiddels AF Custom Cabinets en Giablo gecontact en anders wordt het Ted Weber voor 156,- euro excl verzenden.

nico verduin
14 februari 2013, 08:06
en anders wordt het Ted Weber voor 156,- euro excl verzenden.Is dat inclusief de invoerrechten, 12.50 administratiekosten voor het inklaren + 21% BTW over het geheel?

Olvert
14 februari 2013, 10:27
Nee Nico, dat is exclusief de invoerrechten, 12,50 admin kosten en de 21% over het product en verzendkosten. Dit kan naar mijn weten ook nooit door een verkoper buiten de EU in reking worden gebracht en dient dus achteraf betaald te worden. Dan nog is dat aanzienlijk goedkoper als bv TAD. Heb inmiddels bericht van AF Custom Cabinets welke het voor ongeveer 260,- euro inclusief verzenden voor me willen maken. Gezien ze in de UK zitten betaal je daar geen invoerrechten etc. voor.

nico verduin
14 februari 2013, 10:49
Nee Nico, dat is exclusief de invoerrechten, 12,50 admin kosten en de 21% over het product en verzendkosten. Dit kan naar mijn weten ook nooit door een verkoper buiten de EU in reking worden gebracht en dient dus achteraf betaald te worden.
Klopt maar als je alleen maar de 156 euri berekend, dan is het appels en peren vergelijken



Dan nog is dat aanzienlijk goedkoper als bv TAD.
eens



Heb inmiddels bericht van AF Custom Cabinets welke het voor ongeveer 260,- euro inclusief verzenden voor me willen maken. Gezien ze in de UK zitten betaal je daar geen invoerrechten etc. voor. klopt