PDA

View Full Version : Timo Somers - Face It Aristides demo video (Pro-shot)



TimoSomers
11 februari 2013, 19:59
Hey boys!

Ik heb een demo video gemaakt voor Aristides guitars, deze zal ook verschijnen in Young Guitar magazine Japan over een tijdje.
Dit is 1 van de 3 nummers, en deze heeft het hoogste moderne shredgehalte (be warned ;p).

Cheers!


http://www.youtube.com/watch?v=dzx4DjGTfGY

jutter
11 februari 2013, 20:05
Hij is weer lekker Timo!

arjanb01
11 februari 2013, 20:16
Beste gitarist van dit forum, hulde timo ! Nederland kan trots op je zijn! Wanneer wordt deze man door guitarist magazine tot beste gitarist van de wereld gekozen net zoal Jan akkerman? Dat verdient hij!

yavin
11 februari 2013, 20:35
:crazyhappy: wow..! Mijn gitaar is nog nooit van kleur verschoten tijdens het spelen.

zoon van Piet
11 februari 2013, 21:49
Patser! ;)
Weet je niet dat je gitaar sneller slijt als je sneller speelt? ;)

Ff serieus: vetvetvet. Maar als ik je pr man was, had ik je beter in beeld laten zetten. Het oog wil ook wat en dan kan t vriendinnetje van de aspirantgitarist meekijken..

TimoSomers
12 februari 2013, 12:01
@Jutter: Thanks!

@Arjan: Thanks so much mate!!!

@Yavin: Resultaat van jarenlange oefening :D .

@Zvp: Haha thanks! De andere nummers hebben wat meer beeldmateriaal van mij zelf ook, dit nummer is bewust vooral op de toets gefocussed, omdat het een van de technischere nummers is.

(Maar indd is het meekijkende vriendinnetje niet geheel onbelangrijk :D)

Rizz
12 februari 2013, 17:30
Kolere gast..

http://api.ning.com/files/cPOEKNBllLv51ObdzqOMDR9PiXsJ1eq2JhtREINmm4oc-Y6bHNXqDoaZg4KCMIVQ4qrdmBXZ06HNbZncsbBdcHjnSKOmHCO A/jawdrop.jpg

Ik ga m'n gitaren weggooien, het heeft geen zin meer..

Oh, ik speel alleen akoestisch, dan hoeft het niet! :D pffff

Ff serieus, heel goed en een mooie demo van je kunsten.. :ok:

Duhsjaak
12 februari 2013, 17:59
Hi T
Zal weer 's niet, mijn mening wijkt weer radikaal af van de grootste gemene deler.

Aan je techniek ligt het zeker niet. Verder vind ik dit persoonlijk niks meer of minder dan een reclame filmpje. Waar endorsement eindigt en spam begint is altijd een beetje troebel water vissen, maar ik ben er wel uit.

En voor je ermee naar Azië gaat, let s.v.p. op je persoonlijke verzorging. Men is vreselijk kieskeurig daar op dat punt. Is je haar niet top gewassen, kun je het gewoon shaken.

Sorry dat ik lastig ben.
Vriendelijke groet, Gus

TimoSomers
12 februari 2013, 22:52
Schoon haar, maar een berg haarlak :D.

TimoSomers
14 februari 2013, 13:29
Voor de geintresseerden:

Aristides 010 -> Palmer DI -> geluidskaart -> Guitar Rig 5 voor clean/spacey
-> Mesa Boogie Dual Rectifier voor leads & slag
-> Marshall 6100LM Anniversary voor slag
Op een Framus cab met 4 mics.


EDIT: ok dat zag er een stuk mooier uit qua opmaak toen ik het typte :D.

Anyway, slag is dus rectifier en marshall (links rechts en midden), leads rectifier. Clean/space is de palmer DI naar guitar rig 5.

Duhsjaak
15 februari 2013, 03:56
Hi Timo
Je hebt er sportief op gereageerd. Terugkijkend leest mijn post bijna als een persoonlijke aanval. Sorry daarvoor. Dat is zeker niet zo bedoeld.

Heb de laatste twee jaar een aantal Japanse en Zuid Koreaanse mensen gecoached. Dat geeft je een heel aparte inkijk in hun normen en waarden. En daardoor in de onze.

Wij zijn doorgaans van mening dat wij zo'n proper volkje zijn. De ras Aziaat kijkt daar echt anders tegen aan. Dat is waarvoor ik je aandacht heb geprobeerd te vragen. Om te ervoor te zorgen dat je commerciële activiteiten niet in de knop worden gesmoord.
Ik had dat wel wat voorzichtiger mogen doen achteraf.
Vriendelijke groet, Gus

TimoSomers
15 februari 2013, 12:23
Hey Gus!

No hard feelings, ik ken je schrijfstijl enzo ondertussen, dus ik snapte wat je bedoelde ;).
Merci!