PDA

View Full Version : line 6 pod kapot?



theo zeinstra
10 februari 2013, 23:37
Ik ben de gelukkige eigenaar van een line 6 pod, die het niet doet.
Hij start wel op, maar er komt geen geluid uit.
Komt dit iemand bekend voor?

Ik heb gegoogled, maar kan niks vinden van foutmeldingen of reparaties.
Alvast bedankt, Theo

DarknessAwaits
11 februari 2013, 08:20
Probeer je 'm ook via USB? Mijn Pod XT heeft ook kuren, knopjes die niet reageren e.d. maar dat lijkt allemaal opgelost zodra de computer er aan hangt.

harrie-beton
11 februari 2013, 10:54
Wat voor pod? Een xt of x3? Een gewone pod is ongeveer 13 jaar oud - die hebben geen USB maar alleen midi.
In woon in Groningen en kan er wel naar kijken, ik heb alle series wel gehad en kan wel een firmware reset proberen. Kan je ook zelf doen.

theo zeinstra
12 februari 2013, 22:10
Wat voor pod? Een xt of x3? Een gewone pod is ongeveer 13 jaar oud - die hebben geen USB maar alleen midi.
In woon in Groningen en kan er wel naar kijken, ik heb alle series wel gehad en kan wel een firmware reset proberen. Kan je ook zelf doen.

door gebrek aan tijd denk ik dat ik hem naar je moet opsturen. de vraag is waar naar toe?
bij voorbaat dank

Dirk_Hendrik
12 februari 2013, 23:05
Gebruik je de juiste trafo? Als ik me het goed herinner heeft ie wisselspanning nodig. Met gelijkspanning krijg je exact dit probleem.

peter_heijnen
13 februari 2013, 08:39
Ik heb symptoomwise precies hezelfde gehad met mijn pod1.0. Kreeg gewoon stroom zoals ie het altijd gewend is geweest van zijn eigen voeding maar op een dag was er geen geluid meer.

Ik heb hem uiteindelijk maar weggeflikkerd geloof ik.

Dirk_Hendrik
14 februari 2013, 18:34
En toen werd het jammergenoeg heel stil.

theo zeinstra
24 februari 2013, 21:27
ik wil het forum bedanken het was inderdaad een verkeerde trafo
met een goede werkt hij als een zonnetje .(vraag maar aan de buren) :seriousf: