PDA

View Full Version : Ben Howard - The Fear by Sonno



Sonno
10 februari 2013, 15:24
Hoi Gitaarnetters!

Mijn goede voornemen om dit jaar meer te spelen maar wat kracht bijgezet. Enjoy!

Hier moet je klikken (http://vimeo.com/59293752)

Grtz Sonno

Sonno
11 februari 2013, 10:56
Ik zag dat de link geen link was, dat is het nu wel gelukkig...

Sonno
18 februari 2013, 22:04
Hmmmm, oké duidelijk. De volgende keer maar weer elektrisch gitaargeweld posten....

Harald
18 februari 2013, 22:14
Even snel geluisted, maar ik ging wel doorzappen. Je speelt dus mee met de plaat? In het begin valt dat niet zo op, dan klinkt het alleen wat vreemd. Waarom ik ging zappen weet ik eigenlijk niet. Het nummer lijkt OK. Maar die dubbele gitaar is wat irritant, gaat snel een beetje als een 'off' chorus klinken. Indruk is verder dat je het wel netjes speelt.

Duhsjaak
18 februari 2013, 22:29
Hi Sonno
Ik denk dat je je vergist. Het is een betrekkelijk klein clubje mensen dat hier rondwaart.

Het is goed denkbaar, dat er periodes zijn, waarin bepaalde mensen even een aantal andere zaken op de agenda hebben.

Niet gelijk nerveus worden, als er nog geen reactie is. En al helemaal geen koerswijziging doorvoeren op basis daarvan. Altijd proberen van je eigen kracht en je eigen voorkeur uit te gaan.

Jij bent degene, die bepaalt of er geweld of geen geweld uit die gitaar wordt gehaald. Toch? Zoveel eigenzinnigheid mag ik toch bij je veronderstellen?

Wordt vervolgd.........
Vriendelijke groet, Gus