PDA

View Full Version : guitarlink plus



mich123
8 februari 2013, 09:54
hallo allemaal ,ik heb alesis guitarlink plus gehaald bij feedback,alles geinstalleerd ,afijn ,ik me gitaar inpluggen,komt er me daar een bagger geluid uit niet normaal.ik heb windows 7, waar die het normaal op zou moeten doen .iemand misschien ervaring hiermee,of suggesties van nou misschien moet je dit of dat proberen ,het geluid is brommend modderig en hoor ook geluiden van de achtergrond,bv als de tv aanstaat hoor je dat ,snap er niks van

mich123
8 februari 2013, 13:44
niemand een antwoord jongens,en meiden?

Swaag
8 februari 2013, 15:28
Conform de handleiding geïnstalleerd en aangesloten?

witterwit
8 februari 2013, 15:36
het schijnt ook te maken hebben met de instellingen van de geluidskaart, maar dat is een verhaal wat je wel on-line op kunt zoeken.

mich123
8 februari 2013, 17:02
ja heb ik gedaan ,want er zit ook een filmpje bij swaag ,heb ook feedback nog gebeld,die snapte er ook niks van,nu heb ik alles eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd ,maar nu blijf mijn computer chrashen,word er gek van en vooral nerveus nu

mich123
8 februari 2013, 17:04
het schijnt ook te maken hebben met de instellingen van de geluidskaart, maar dat is een verhaal wat je wel on-line op kunt zoeken.

nou dat is namelijk het geval, van de alesis is niet zoveel te vinden van instellingen.

Swaag
8 februari 2013, 18:07
Ai da's niet zo leuk. Maar ik zou dan denken dat het probleem in de computer zit.

mich123
8 februari 2013, 20:24
ga het morgen weer proberen ,misschien drivers downloaden voor windows 7,nu ffe relaxen anders kan ik straks nog een nieuwe computer kopen ,want ik had echt zin om op dat ding te stampen

Rizz
8 februari 2013, 20:31
ga het morgen weer proberen ,misschien drivers downloaden voor windows 7,nu ffe relaxen anders kan ik straks nog een nieuwe computer kopen ,want ik had echt zin om op dat ding te stampen

Doe ff je computer terugzetten naar het herstelpunt van voor je installatie of haal er ff een registercleaner als ccleaner (http://www.piriform.com/ccleaner/download) overheen, dat helpt meestal wel..

Frits van Mourik
9 februari 2013, 08:26
Als je computer een laptop is, dan staat wellicht de interne microfoon nog aan...

mich123
11 februari 2013, 15:13
Als je computer een laptop is, dan staat wellicht de interne microfoon nog aan...

klopt als een bus ,hij speelt bedankt,bedankt allemaal voor de reacties,weer wat geleerd