PDA

View Full Version : New band song : AXE FX guitars ......



Analie-G
7 februari 2013, 18:57
Hoi,
Hierbij een nieuwe song van My Propane....tot we de juist record deal hebben gesloten....:)

https://soundcloud.com/anandmahangoe/modern-violent-gentleman-1

Thanks for listening :)
A+

morris
7 februari 2013, 20:13
Vet as usual Anand!

Yek1
8 februari 2013, 12:19
Mooi hoor!

Analie-G
8 februari 2013, 13:12
Wait till you see the videoclip next week ...........:)

Liquid_Metal
8 februari 2013, 13:46
Klinkt goed man! Hele nette en volle gitaarsound. Ik vind zelf de mix, en voornamelijk de zang, wel wat te compressed.

Analie-G
11 februari 2013, 16:34
Hoi, klopt ...dit is gewoon een snelle mastering gedaan door de mixer himself.........tegen de tijd dat de CD volledig gemixed is , gaan die gemixte versies naar de USA bij een echte mastering studio :)

ruezzz
11 februari 2013, 21:41
Vet hoor. Dikke sound.
Ook cool dat die floortom in de stops zo uitklinkt.
Echte drumkit of Toontrack Superior oid?
Waar is het opgenomen?

Analie-G
11 februari 2013, 23:01
Vet hoor. Dikke sound.
Ook cool dat die floortom in de stops zo uitklinkt.
Echte drumkit of Toontrack Superior oid?
Waar is het opgenomen?

Thanks !
Echte drummer met digitale drums > superior Drummer......echt supervet.....alles is thuis opgenomen :)

minoin
11 februari 2013, 23:27
Ja klinkt heel vet! Is de rest van jullie muziek ook zo? Gig-plannen?
En ga je dit Live ook met de Axe doen?

EDIT: Na een aantal keer luisteren heb ik het gevoel dat er heel goed een gitaarsolo in past, het is meeslepend

Analie-G
12 februari 2013, 00:55
Ja klinkt heel vet! Is de rest van jullie muziek ook zo? Gig-plannen?
En ga je dit Live ook met de Axe doen?

EDIT: Na een aantal keer luisteren heb ik het gevoel dat er heel goed een gitaarsolo in past, het is meeslepend

Thanks man , de rest van onze muziek is minstens zo of nog beter eigenlijk..............wat gitaarsolos betreft : doen we heel bewust niet op de CD om het compact te houden MAAR live hebben we des te meer solos....hahahaha
Live doe ik al jaren met de AXE en 8 string >>> echt waanzinnig........meestal gewoon 2 monitoren van het PA waar ik mijn gitaar stereo erop krijg etc......Gigs doen we zekers , vorige jaar stonden we op bijv Zwarte Cross en Crossing Borders...........voor dit jaar is onze prioriteit de juiste label / booking office vinden....wie weet hopelijk binnen 1 maand en dan kan de betere planning beginnen...

Thanks again !