PDA

View Full Version : Snow in September



Roy Prins
7 februari 2013, 12:30
Een greep uit mijn eigen werk. Heb dit altijd een leuk clipje gevonden.

Link (http://www.youtube.com/watch?v=niM61bp6X1c)

Enjoy!

Duhsjaak
8 februari 2013, 04:09
Hi R
Als ik het land ben, bezoek ik graag de dag waarop een staalkaart van de programma's wordt getoond van wat er het komende seizoen op de podia te bewonderen valt.
Het was ooit kleinschaliger en ging meer ook door kroegjes in de Jordaan.
Het is alleen tamelijk geniaal gepland in de periode, dat een groot deel van de doelgroep op vakantie is. Dat is ook bij mij de oorzaak van 'als ik in het land ben'.

Een bijkomend effect is, dat je even hier kijkt, even daar en dat ik een beetje het gevoel krijg als of ik aan het zappen ben door de kunst.

Dat idee heb ik ook een beetje bij jou stuk. Ik word in amper twee en een halve minuut door cleane gitaartjes, via steviger muziek, via loodzware klappen op drums naar het eind gevoerd en zit in een roller coaster. Aan het vertellen van een coherent verhaal kom je zelf niet echt toe op die manier.

Als dit 'je ding' is, dan is de opdracht geslaagd. Ik geloof alleen dat je zoveel meer in je mars hebt. Want door dat roller coaster gedoe voelt het bijna aan alsof je het zo makkelijk afgaat dat het een foefje is. Dat zou jammer zijn.

Je bent zo goed, dat ik hoop dat je de moeite zou willen doen iets van 4 minuten te posten, dat wat meer ruimte geeft om te ademen.

En je shots van jou + gitaartje op de vangrail? Ik vind ze geniaal! Het niveau dat hier wordt gepost is zo wie zo van akelig hoog niveau. Jij hoort dat zeker bij.
Leuk dat je het hebt gepost.
Vriendelijke groet, Gus