PDA

View Full Version : Muzikanten voor 80's heavy/thrash coverband omg. Roosendaal/Breda



Thiez
6 februari 2013, 10:51
Zoals je misschien hebt gelezen in mijn Challenger topic is mijn eigen werk hardrock band helaas tot een einde gekomen.
Ik liep al een tijdje met de gedachte om naast de band als projectje een 80's heavy/thrash coverbandje te beginnen. Nooit echt van gekomen eigenlijk, maar nu challenger ten einde is wil ik toch eens proberen of hier mensen voor te vinden zijn.

Mijn gedachte is een 80's heavy/thrash metal coverbandje te starten. Beetje werk spelen van exodus, anthrax, sacred reich, death, pantera, annihilator etc. Ik merk dat er nog genoeg belangstelling is voor zulke muziek en vind het zelf gewoon heerlijk om te luisteren en spelen.

Wat heb ik tot zover? Misschien een drummer, verder nog helemaal niks dus alle input is welkom ;)

Omgeving: Roosendaal/Breda/Bergen op Zoom

Aikara
6 februari 2013, 17:00
Als ik het niet zo druk had gehad met m'n band had ik absoluut interesse gehad. Inderdaad toffe muziek om te spelen.
Succes ermee in ieder geval.

Thiez
7 februari 2013, 08:38
danku. hoop dat er wat mensen voor te vinden zijn. Ik weet dat er genoeg mensen zijn maar deze omgeving is gewoon lastig.

FNaRK
7 februari 2013, 09:51
waar wil je dan gaan oefenen ?

Thiez
7 februari 2013, 10:01
waar wil je dan gaan oefenen ?

Dat is een beetje afhankelijk van de mensen die ik vind. Beetje centrale plaats zoeken, dat het voor iedereen reisbaar is.

Bazzey
9 februari 2013, 16:59
Welke leeftijd?

Anders weet ik misschien nog wel iemand.
:D

Thiez
10 februari 2013, 19:50
pff geen idee. ik ben zelf 24 nu. mijn vorige band zat de leeftijd tussen de 19 en 26. Ging altijd wel goed.

Jasper.
11 februari 2013, 00:25
Als ik toch eens bij je in de buurt woonde. Precies mijn muziek :p

Thiez
11 februari 2013, 08:29
haha ja dat is meestal het probleem. de omgeving hier is dun bezaaid met muzikanten.. (in ieder geval metalhead. Poppies vind je genoeg)

Thiez
19 februari 2013, 21:51
Up she gooeess... nog altijd zoekende.

http://dianegottsman.com/wp-content/uploads/2011/08/Rocket-Launch-for-rocket-scientist-blog_8.22.11.jpg