PDA

View Full Version : Nieuw hier



hsghor
5 februari 2013, 20:27
Beste forumleden,

Ik ben sinds 4 weken bezig met gitaarspelen. Heb les genomen en vind het helemaal geweldig. Ik heb een geleende gitaar, model les paul, en oefen mij suf. Als ik thuis kom uit het werk moet ik gewoon eerst even de oefeningen spelen die ik heb gekregen van mijn gitaarleraar. De geleende gitaar moet ik eerdaags weer teruggeven en ben mij aan het orienteren wat voor gitaar ik wil kopen. Ik hou van Clapton, Joe Bonamassa, Hendrix, BB King, Walter Trout, etc, vooral veel bleus/rock. Ik wil geen beginnersgitaar maar eentje waar ik ook verder mee kan. Tips zijn welkom!! Groet, Eric

Rizz
5 februari 2013, 20:46
Welkom! Je hebt iig een leuke hobby uitgekozen! En nu dat enthousiasme vasthouden, hè?

Stel je vraag nog eens in het electrisch gitaar gedeelte en vermeld er ook je budget bij, dat is wel een bepalende factor.. Daar zullen heel veel meer mensen je vraag lezen dan hier..

Helaas kan ik je geen advies geven, daar ik alleen akoestisch speel..

Succes en veel plezier hier!

hsghor
5 februari 2013, 20:57
Hey Richie,

THX voor de reactie, altijd leuk om respons te krijgen!! Akoestisch vind ik ook heeeeel mooi. Joe Bonamassa speelt een bijna 10 minuten durend akoestische song live in the Royal Albert Hall, kippenvel!!

Rizz
5 februari 2013, 21:02
Ben niet zo'n Bonamassa fan, maar haal zijn klasse bij lange na nie! Maar dat is het dus waard te luisteren, zal 't 's opzoeken, dank!