PDA

View Full Version : ook mijn gear online....



jorrit
21 juni 2003, 10:02
http://community.webshots.com/album/77444451YOPdWX

k had t al onder sites gezet maar dat werkt niet echt...

mn versterker staat dr nog niet bij.......

skabouter
21 juni 2003, 10:55
yo dude !

je hoeft het misschien niet te horen van mij, maar ik vind dat je mooie gear hebt ! maar inderdaad, plaats een je versterker erbij enzo.
en een mooie fotò van de crafter

jorrit
21 juni 2003, 17:22
whoo mom, see I'm hot! een reply ;)

jah die crafer mag wel eens mooier op de foto en mn versterker moet dr bij ik weet het ik weet het....

ey dude k heb trouwens ff zo'n sz320 bespeeld en die zijn vet

Anders Destium
21 juni 2003, 17:50
Ik moet zeggen dat ik de Godin het mooiste vind (maar die is dan weer niet van jou :) ). Ben je trouwens los van je Ibanez-pedaaltje :wink:

SonicDeafMonkey
21 juni 2003, 17:56
die schecter avenger is echt prachtig. hoeveel kostte die? hoe speelt ie?

SonicDeafMonkey
21 juni 2003, 18:01
en waar heb je em vandaan??

jorrit
21 juni 2003, 18:20
vet, bedankt, k ben dr zelf ook erg blij mee!

ik heb hm gekocht op vakantie in thailand dus ik had mazzel...

hij is niet verkrijgbaar in nederland. ik heb een mooie deal gemaakt/en hij was al goedkoop (thaiseprijzen!!) dus ik heb er 450 euro voor betaald.
hij is 799 in amerika...of was eigenlijk ze zijn discounted...

hij speelt geweldig, lekkere nek en klinkt erg goed.

ow en dr zitten duncan designed elementen in dat de beste stock elementen die ik ooit bespeeld heb...

(toch gaan ze er na 1,5 (nu) wel uit... :P )

skabouter
21 juni 2003, 18:20
ik vind ze eigenlijk allemaal mooi, behalve die strat. die godin is werkelijk prachtig, maar dat vind ik ook van die Schecter. en die EX vind ik ook erg geil.

jorrit
21 juni 2003, 18:24
Ik moet zeggen dat ik de Godin het mooiste vind (maar die is dan weer niet van jou :) ). Ben je trouwens los van je Ibanez-pedaaltje :wink:

JAAAAH!! ik heb hm geruild tegen een boss hyper fuzz 8-) :P :-D

das trouwens een erg gaaf pedaaltje heb ik dat al gezegd.....

ow en mn vriendin ik blij dat je dr gitaar mooi vind...

Anders Destium
21 juni 2003, 18:52
Ik ben persoonlijk helemaal gek van mooie blauwe flametops, en Godin is verder ook een merk waar ik steeds meer respect voor krijg :)

Ik vind die Schecter net wat te extreem (hij is in ieder geval heel apart :wink: ) Een Explorer gothic ziet er natuurlijk altijd wel cool uit (de hele Gothic serie trouwens), ik zou er alleen nooit zelf 1 kopen...dan lijk ik zo klein als ik er op speel :oops: