PDA

View Full Version : Bij deze ook maar even voorstellen..



Pa ul
3 februari 2013, 17:13
Ik ben Paul, 29 jaar.

Sinds kleins af aan speel ik gitaar, al heb ik het een lange tijd weinig aandacht gegeven dmv een druk sociaal leven. Dan erbij dat je jong bent, je andere dingen voor ogen hebt. Zoals feesten, gek doen, je kent het wel.

Maargoed, gelukkig heb ik het jaren geleden weer opgepakt en is de ''gitaar gekte'' weer verder gegaan waar het gebleven is!

Waar ik mij vooral op richt is Blues en Rock, muziek van bijvoorbeeld: Buddy Guy, Stevie Ray Vaughan, BB King, Jimi Hendrix, John mayer(mits het niet een van zijn huilende jank nummers betreft:mad:, no offence naar de fans). Van de Arctic monkeys mag ik ook graag iets spelen! En de Stones doen het bij mij ook wel goed :)

Door de jaren heen heb ik voor mijn doen een redelijke setup opgebouwd. Bestaande uit enkel Fender gitaren, zoals een Custom Telecaster, USA std strat, een JM signature strat en een jazzmaster uit 61'.

Qua amps gaat mijn smaak uit naar een ''clean platform''. Nu heb ik een Blues Junior, zelf gemodificeerd naar 30watt met 6L6's plus een shitload aan andere blabla waar ik jullie niet mee zal belasten. Prachtige kleine amp(in mijn optiek), met gigantisch veel headroom voor zo'n klein ding. Leuk om de reacties te zien van sommige mensen als ze een 15watt BJ verwachten en 30watt krijgen :)

Toch ben ik op zoek gegaan naar een iets serieuzere amp, een losse head+cab met veel headroom die je niet zomaar kan oversturen plus de gewenste warme Fendery tone's icm de single coil's. Lang verhaal kort: na een hoop getest en gezocht te hebben kwam ik uit bij Two Rock amplifiers. Zodoende heb ik me vrij recent een Two Rock studio pro 50 aangeschaft met een 2x12 signature cab.

Hier een klein fotootje van m'n nieuwe amp met een setje pedals en twee van de gitaren.

http://img402.imageshack.us/img402/478/tworocksp50gear.jpg

Aangezien de zondag nog jong is ga ik de buren nog even lastig vallen met een beetje bluezy tone's.

Paul

Harry
4 februari 2013, 11:36
hallo Paul, welkom alhier. Je pakt het serieus op, mooi spul!! Past dat ook nog een beetje in de auto?

Pa ul
4 februari 2013, 19:47
Dankje!

Gelukkig heb ik een ruime auto! Maar met een Polo kun je het in ieder geval wel vergeten :p