PDA

View Full Version : (morley wah) pedalen en voeding brom en ruis



Tony Montana
2 februari 2013, 22:08
ik heb inmiddels 4 adapters onder mijn pedalboard zitten,

een carbon copy op een losse boss adapter in de fxloop, de rest van mijn pedalen zitten tussen gitaar en amp ingang een ibanez airplane flanger heeft zijn eigen voedings adaptertje, boss chorus, boss ge7, iba tubescreamer en ocd zitten tussen gitaar en amp op een boss adapter met daiseychain, ik had daar ook altijd een morley wah pedaal aan hangen maar tijdens de afgelopen gig kwam ik er achter dat die laatste een flinke brom gaf. Batterij er in en voeding er uit loste dat op. heb er nu een extra boss adaptertje aan gehangen en dat loste de brom dus ook op.

hebben meer mensen ervaring met een morley way die brom geeft aan een daisychain met meerdere pedalen ? normaliter is het toch zo dat pedalen in de loop op dezelfde adapter als pedalen voor de amp brom geven en pedalen voor de versterker elkaar niet in de weg zitten op dezlefde adapter ....

mijn probleem is welliswaar opgelost maar 4 adapters voor 7 pedaaltjes lijkt me zo overdreven ??

Mitch
2 februari 2013, 22:23
Ja, maar die Morley wahs (Classic geloof ik?) zijn inderdaad naast extreem slappe hap qua sound ook ontzettende bromberen. Ik zou er nog geen hondenpoep mee uit mijn schoenzool schrapen. Ik zou zeggen: een echte voeding óf een echte wah.

Dirk_Hendrik
2 februari 2013, 22:34
-1

+ 10 tekens