PDA

View Full Version : Tegenspreken mag wèl!



Duhsjaak
2 februari 2013, 20:09
Hi
Onder de topicnaam: 'Niet tegenspreken', kom je een original tegen van mijn hand. Er waren vrij veel GN'ers, die van mening waren, dat het een lied is dat eigenlijk verdient te worden gezongen door een vrouw.

Vanaf nu tot aan 22 feb 2013 hebben deze personen en anderen de mogelijkheid mij een PM te zenden, met daarin een twee regelig plan (als in: beknopt) van aanpak.

Daarbij kunnen dingen aan de orde komen als:
- hoe wil je het aanpakken
- met wie
- hoe wil je haar aanpakken (het ging toch om samenwerking met een zangeres?)
Laat je fantasie werken/leef je uit.

Stuur mij geen demo. Ik heb vroeger echt genoeg demo's gehoord en mijn lied is al een demo. So why bother.

Ik draag (als de keus op jou valt) het lied over aan jou, lock, stock and barrel. Voordeel is dat als je stiekum toch BZN aspiraties hebt, ik mij daaraan niet hoef te storen. Voordeel is ook, dat je niet het gevoel hoeft te hebben mijn goedkeuring te hoeven vragen. Het is van jou; zie maar. Nòg een voordeel, als het echt potentie heeft, dan verdien je er misschien wat mee.

Dus:
Voor uitvoering van één (of meer) zangeres/zangeressen, bijgestaan door één of meer GN'er. Als duo, band of orkest.....
Sluiting 22 februari 2013.
Ik reageer alleen op PM's. En aantrekkelijke bedragen aan smeergeld. Dat ik nu voor het eerst geen Italiaanse auto meer heb, wil nog niet zeggen dat ik in één keer van mijn gewoontes af ben.
Vriendelijke groet, Gus

Scarface
2 februari 2013, 20:59
Hi Gus,

Super initiatief! Ben benieuwd.
Ik ga er eens een nachtje over slapen.Wie weet...

Oh ja, Italiaanse auto's .....Ik snap helemaal je gewoontes;). In mijn geval ben ik daar mee gestopt heb nu alleen nog een Italiaanse vrouw,en twee dochters...en die zijn duuuuuuuur. Ik snap waarom de maffia nog steeds floreert in Bella Italia.

Groet,
Marco

Duhsjaak
3 februari 2013, 06:32
Hi
@Scarface
Kijk, dit soort reacties vind ik alvast dik OK. You're more than half way there zou ik zeggen. Dat van de Italiaanse connectie wist ik niet uiteraard. Prachtig.
De snelste weg naar wereldvrede zijn gemengde huwelijken, zei mijn opa, en voegde de daad bij het woord.

Toch ook nog weer een telefoontje over welk nummer het nou ging. Leek mij duidelijk. Maar ik krijg wel eens vaker terug dat ik niet altijd makkelijk te volgen zou zijn. Soit.

Deze dus:

http://dl.dropbox.com/u/41143913/12%20Unknown%20Artist%20-%20Track%2012.wav

Ik heb er alvast plezier in. Ik geloof heilig in de prettige kanten van toeval op je muziek. Ik vond het een bijzonder leuke ervaring dat Zoon van Piet dit ook volmondig erkende (in een draadje over Canto Ostinato) maar verder zie of hoor je er op GN zelden of nooit over. Dit zet alle deuren op dat punt weer open. Heel leuk. Ik wacht gewoon effe af. Maar ik ben wel nieuwsgierig.
Vriendelijke groet, Gus