PDA

View Full Version : reparaties gitaar



Ibanez RuleZ
21 juni 2003, 00:40
ik had een prachtig mooie charvel uit de VS gehaald. Heb ik nu een week of 3 in huis. Ik was er al achter dat de frets niet goed waren en dat de tremolo zoog (cheapo jackson JT6 ding). afijn, ik dat ding naar TAGS brengen om een nieuwe trem (schaller, a 250 euro :s) en frets te laten vlakken (a 100 euro :s) te laten doen. de trem zou een weekie duren, en het vlakken ook, dus deze week klaar.


MOOI DUS NIET. de trem was niet in voorraad bij de leverancier. duurt 3 tot 4 weken. frets vlakken? 2 weken. inbouwen tremolo? 1 week. resultaat: 4 a 5 weken. Laat ik dan net vakantie hebben en niet in Enschede zijn, sterker nog, ik zit dan waarschijnlijk al in Egypte voor een tijdje. resultaat: geen Charvel voor gedurende 9 weken :cry:.

Harrald

Anders Destium
21 juni 2003, 00:45
Koop dan een goede gitaar die het gelijk doet, ala JPM :wink:

Balen man, je bent er veel meer moeite aan kwijt dan je had gehoopt geloof ik...

PS: Ik ga het hele weekend klussen. Ik heb namelijk ongeveer dit zelfde gehad met mijn JEM, maar dat was ook eigen schuld: Ik ging hem eerst customizen en wil hem nu weer in zijn oorspronkelijke staat :oops: :evil:

Negative K3 fan
21 juni 2003, 01:13
frets vlakken 100 euro???

The Mule
21 juni 2003, 07:47
Het is misschien een rare (en achteraf overbodige) vraag, maar kan je voor zulke reparaties niet beter een beetje rondvragen en -surfen? Het lijkt mij allemaal behoorlijk duur en onnodig lang. Hoewel de besteltermijn van onderdelen vaak gewoon een voldongen feit is, hadden ze misschien elders wel wat op voorraad gehad...?