PDA

View Full Version : Starter met Gitaar



djurre79
31 januari 2013, 22:49
Ik ben Djurre, 33 jaar.

Na jaren toetsen gespeeld te hebben in vorm van piano en keyboard, de overstap maken naar gitaar.

Gezien ik nog jonge kinderen heb en ik drukke baan heb gekozen voor electrisch gezien ik dit kan doen zonder iemand uit zijn slaap te houden.

Einde van de maand schaf ik de Epiphone Les Paul Custom Pro AW aan en ga hier flink mee oefenen om de basis en verder onder de knie te krijgen.

Hoop op dit forum veel te leren van de ervaringen van anderen.

witterwit
31 januari 2013, 23:21
heb je al een versterker op het oog?

Rizz
1 februari 2013, 07:51
Vergeef de onbezonnenheid van de poster hierboven, hij vergeet helemaal om je welkom te heten! Dan doe ik dat maar voor hem:

Welkom! Ik zie dat je al wat vragen hebt gesteld, dus dat gaat helemaal goed komen hier! Veel plezier..

witterwit
1 februari 2013, 08:40
Vergeef de onbezonnenheid van de poster hierboven, hij vergeet helemaal om je welkom te heten! Dan doe ik dat maar voor hem:

Welkom! Ik zie dat je al wat vragen hebt gesteld, dus dat gaat helemaal goed komen hier! Veel plezier..

oh sorry, ik zie dat er een stuk mist van het bericht; alsnog van harte welkom en ik hoop dat je hier veel informatie zult krijgen.

djurre79
1 februari 2013, 14:45
heb je al een versterker op het oog?

Ja versterker is zelfs al aangeschaft na deze op mijn gewenste gitaar gehoord te hebben

Mijn keuzes waren Fender Mustang II en VOX VT40+ , de VOX VT40+ won het dik qua clean geluid en modelling daarna.

witterwit
1 februari 2013, 14:57
de spullen van vox ben ik ook heel enthousiast over.