PDA

View Full Version : Waar BOSS Keeley SD-1 kopen in Nederland?



bosnialove
31 januari 2013, 11:25
Ik kan hem nergens vinden, nieuw. Alleen bij MAxguitar, maar daar moeten ze hem bestellen en dat kan óf twee weken duren óf twee maanden. :mad:

Iemand? :)

Mike'89
31 januari 2013, 12:00
Mogguh,

Kijk eens op marktplaats daar komen ze geregeld voorbij.

Grts,

Hier heb je er nog een. http://http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/effecten/m631957372-boss-ds-1-keeley-mod.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

bosnialove
31 januari 2013, 12:19
Heb ik al gedaan. Dat pedaal van die link van je is een DS-1, maar ik zoek een SD-1 Keeley. :) !

orangerocker
31 januari 2013, 12:24
Ik heb hier een eBay link voor je, http://www.ebay.nl/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130368315682&hlp=false van een handelaar uit Nederland, kost nog minder ook dan bij maxguitar.

Mike'89
31 januari 2013, 12:30
las 't indd srry is nog vroeg voor me ;)

bosnialove
31 januari 2013, 14:54
Weirdddd. ik heb nog op Ebay.nl gezocht naar Keeley SD-1 verkopers uit NL, maar er kwamen alleen maar verkopers uit de VS als resultaat.

Dat is overigens waarschijnlijk de oudere mod. Ik ben opzoek naar zo'n 5 Star Keeley mod, met zo'n extra schakeltje aan het pedaal.

Anyways, ik heb hem toch maar bij Max besteld. Nu maar hopen dat het maar twee weekjes gaat duren. :)

Majmun
30 juli 2013, 16:34
Lullo's daar bij MaxGuitars. Ze houden mij al sinds januari voor de gek met de opmerking dat de Keeley Boss is besteld bij Keeley, maar dat ze hem nog steeds niet binnen hebben. 6 maanden lang wachten op een levering? yeah right. Ze kunnen er gewoon niet aan komen denk ik. Losers.

Dirk_Hendrik
30 juli 2013, 18:25
Los van de vraag waarom je een oud lijk van een topic boven water haalt,
Waarom zou je dat ding via een muziekzaak scoren ipv rechtstreeks bij Rob Keeley bestellen?

lespaulnmarshall
30 juli 2013, 18:55
Lullo's daar bij MaxGuitars. Ze houden mij al sinds januari voor de gek met de opmerking dat de Keeley Boss is besteld bij Keeley, maar dat ze hem nog steeds niet binnen hebben. 6 maanden lang wachten op een levering? yeah right. Ze kunnen er gewoon niet aan komen denk ik. Losers.

Altijd goede ervaringen met max gehad. Aardige mensen vind ik.
Maar als je niet tevreden bent over hun dan zeg je toch gewoon je bestelling af en bestel je 'm zelf bij keeley?

DarknessAwaits
30 juli 2013, 19:04
Om even dingen in perspectief te zetten:

Bosnialove == majmum == keesss = altijd hetzelfde verhaaal.

Majmun
30 juli 2013, 19:40
@Hierboven. Joh! Je bent grappig! Wat wil je nu van mij? Geld? Liefde? Een zoen? Dat ik je vertel dat je hele goede grappen hebt? Dat je slim bent? Je gelijk geven?

Tot voorheen ook altijd blij met ze geweest. Per se bij Max willen kopen doordat ik al mijn pedalen bij hun heb gekocht. De rest van de jongens zijn erg aardig en behulpzaam, maar de broer van de eigenaar van Maxgujitar, die in Nijmegen werkt (ik heb het dus over de zaak in Nijmegen) wil je niet eens aankijken wanneer je een gesprek voert met hem, tenzij hij geld in je ziet. Een klant die (zo goed als) alleen bij Max zijn spullen koopt op zo'n manier behandelen vind ik niet kunnen.

Het verhaal: ik had in jan. een Kramer Baretta bij hun omgeruild tegen pedalen. Ik zou de pedalen toch moeten kopen en op deze manier kreeg ik méér in omruilwaarde terug dan dat ik voor de Kramer kon krijgen via verkoop op Marktplaats. Ik had dus mijn pedalen gekozen, maar ik had óók de Keeley modded Boss SD-1 nodig. Ik had nog een tegoedbon van de restwaarde van de omruil, die ik nog niet had opgemaakt, van hun gekregen. Dus, op zoek naar de Keeley mod. SD-1. Max Nijmegen, die ene broer dan, beloofde mij dat hij hem zou bestellen en dat hij de volgende week zou aankomen. Die week daarop werden twee weken. Twee weken daarop werd het een maand. Etc. Etc. Uiteindelijk heb ik maar voor een ander pedaal gekozen. Ik denk dat ze het zouden blijven uitstellen totdat ik eenmaal zou besluiten een ander pedaal te kiezen dat wél op voorraad was.

Maargoed, like they would care about one or two customers less.

lespaulnmarshall
30 juli 2013, 19:55
@Hierboven. Joh! Je bent grappig! Wat wil je nu van mij? Geld? Liefde? Een zoen? Dat ik je vertel dat je hele goede grappen hebt? Dat je slim bent? Je gelijk geven?

Tot voorheen ook altijd blij met ze geweest. Per se bij Max willen kopen doordat ik al mijn pedalen bij hun heb gekocht. De rest van de jongens zijn erg aardig en behulpzaam, maar de broer van de eigenaar van Maxgujitar, die in Nijmegen werkt (ik heb het dus over de zaak in Nijmegen) wil je niet eens aankijken wanneer je een gesprek voert met hem, tenzij hij geld in je ziet. Een klant die (zo goed als) alleen bij Max zijn spullen koopt op zo'n manier behandelen vind ik niet kunnen.

Het verhaal: ik had in jan. een Kramer Baretta bij hun omgeruild tegen pedalen. Ik zou de pedalen toch moeten kopen en op deze manier kreeg ik méér in omruilwaarde terug dan dat ik voor de Kramer kon krijgen via verkoop op Marktplaats. Ik had dus mijn pedalen gekozen, maar ik had óók de Keeley modded Boss SD-1 nodig. Ik had nog een tegoedbon van de restwaarde van de omruil, die ik nog niet had opgemaakt, van hun gekregen. Dus, op zoek naar de Keeley mod. SD-1. Max Nijmegen, die ene broer dan, beloofde mij dat hij hem zou bestellen en dat hij de volgende week zou aankomen. Die week daarop werden twee weken. Twee weken daarop werd het een maand. Etc. Etc. Uiteindelijk heb ik maar voor een ander pedaal gekozen. Ik denk dat ze het zouden blijven uitstellen totdat ik eenmaal zou besluiten een ander pedaal te kiezen dat wél op voorraad was.

Maargoed, like they would care about one or two customers less.

Ik ben niet zo bekend met max in nijmegen, maar ik denk niet dat het zo is bedoeld van ze, ze zullen vast en zeker proberen de keeley voor je te bestellen, maar dat kan gewoon lange wachttijden meebrengen uit de VS, misschien kigt het pakje al die tijd als bij de douane, dat kan voorkomen. Ik heb pas nog een modtone pedaal gewonnen uit de vs duurde ook erg lang voor die er was en behandeld was door de douane. Er staat officieel twee weken tijd voor, maar het kan zomaar 2-3 maanden duren daar.