PDA

View Full Version : Weehbo JMP Drive Distortion GIVE AWAY



harrymaes
30 januari 2013, 10:15
bericht aangepast. vragen? PM
groet,
D_H, in deze als mod

zoon van Piet
30 januari 2013, 10:51
Ik ken het apparaat niet... maar die gitarist kijkt alsof ie moet schijten van t geluid...

Thiez
30 januari 2013, 11:10
Er wordt nogal wat gevraagd van je. Dit is echt de nieuwe manier van reclame maken. Facebook pagina liken/sharen en je maakt kans op een prijs. Je liked de pagina en hoort verder nooit meer iets van die wedstrijd wie er gewonnen heeft (als er al iemand wint).
Hier moet je al twee facebookpagina's voor liken en subscriben voor youtube en een nieuwsbrief.
Het is leuk om dingen te winnen. Zou zo een pedaaltje ook best willen winnen maar ik hoef geen reclamezuil te zijn.

Mitch
30 januari 2013, 11:30
@zvP: je beseft dat de openingsposter en de gitarist op de foto één en dezelfde zijn? :seriousf:
@Thiez: je hebt een punt hoor, al is mijn ervaring met gear giveaways dat de winnaar wel bekend wordt gemaakt. Het is een keuze wat je wil doen qua reclame. Ik houd er ook niet zo van, tenzij je alleen maar een post hoeft te delen of zo. Enne... je kan natuurlijk altijd weer unliken en unsubscriben na de wedstrijd :listen:

Thiez
30 januari 2013, 13:23
Ja als het op facebook langskomt dan share ik ook af en toe die pagina's wel. Kleine moeite en mij interesseerd dat hele facebook eigenlijk niet zo wat er allemaal op mijn wall staat. En daarnaast kan ik het van bedrijven ook goed begrijpen. Want voor het weggeven van 1 pedaaltje, gaat je naam wel gelijk de halve wereld over ;)

Erik70
30 januari 2013, 20:47
anyway... dat pedaaltje klinkt verdomde lekker ;-)

Dirk_Hendrik
30 januari 2013, 22:32
Leuk.
Maar ik vreet dit toch echt als spam.