PDA

View Full Version : Morley Pro Phaser gescoord!



shredneck
20 juni 2003, 22:29
Ik heb vandaag een Morley Pro Phaser PFA gescoord voor 70 euro.
De Unit is in mint staat, is 23 jaar geleden gekocht door de persoon waar ik hem van heb, hij is alleen vaar een (oud) radioprogramma gebruikt voor af en toe een effect.

Oud maar toch nieuw dus! Hij klinkt super en ik ben erg tevreden met deze aankoop. Rest mij 1 vraag : Heb ik teveel betaald?

Het is zo'n verchroomd ,broodroosterachtig ding met interne voeding enz.

FNaRK
21 juni 2003, 10:20
hmmm, lekker een tosti :D
waar gebruik jij een phaser voor ?

shredneck
21 juni 2003, 10:55
Hey man!

Ik leg een dikke phaser over een vette brug in 1 van onze nummers, verder gebruik ik het ding voor een laserguneffect en ik gebruik een trage phasing over een clean,dromerig stukkie met alleen zang.


Dus.

hehe, en jij? de podpro zit toch ook vol met leuke effecten?

FNaRK
21 juni 2003, 16:20
yep,
kep alleen nog geen toepassing voor de phaser kunnen vinden :-D maar verder ben ik er dik tevreden mee (rest van de band trouwens ook....geloof alleen dat ze minder blij zijn met de wah )

shredneck
23 juni 2003, 13:14
Niemand zo'n ding in huis?

Ik heb het vermoeden dat ie nog erg zeldzaam is, op verschillende sites staat wel wat info maar niet veel. 70's staat er dan. Ik heb Morley uiteraard gemaild, hoop wat meer info van hun te krijgen.

2 knoppen doen nogal weinig, wel iets,maar niet heel extreem veel. Verder boost dit ding de klank iets , waardoor ik meer gain krijg...heel apart...wel prettig aangezien het niet een enorme volume boost is.

Jammer dat niemand iets weet, ik heb het idee dat ie dus vrij zeldzaam is.
....eigenlijk wel cool dus!

Barret Wallace
23 juni 2003, 13:32
Gefeliciteerd!

is er toevallig geen site waar oude prijslijsten van Morley opstaan ofzo? dan kan je ff checken hoeveel ze nieuw waren