PDA

View Full Version : 'Dublin Blues', nieuwe fingerstyle instrumental



akkebaas
29 januari 2013, 15:21
http://youtu.be/2r5XfGcN5oA

Harald
29 januari 2013, 19:07
Niet echt blues, wel lekker. Klinkt engels folky. Davey Graham, maar dan erg opgepoetst :)

pasqual
29 januari 2013, 21:09
Ik weet niet in welk hokje dit thuis hoort maar het klinkt erg goed. Mooi geluid ook en lekker gespeeld waarbij er een constante drive is.
Ik was tussen mijn oren al een tweede gitaarpartij aan het meespelen! Lijkt me erg mooi met nog een partij erbij.

Duhsjaak
30 januari 2013, 05:02
Hi A
Ik hoorde ook iets erg Engels er in. Iets Bert Jansch-igs en heel veel beter dan dat komen ze niet daar!
Vreselijk leuk gedaan.

Als je de volgende keer, in dit tempo zo rond juli 2014, nog eens iets met ons wilt delen, is het dan een idee om je microfoon te richten op het punt waar hals en kast elkaar raken. Dan kun je dichterbij komen zonder dat ie gaat boemen en dat wint aan helderheid/brille.

Heel fijn gedaan! Ik lig zo met een brede grijns in mijn bedje. Niet dat iemand het ziet, maar hij is er wel!
Vriendelijke groet, Gus

akkebaas
30 januari 2013, 09:30
Hi A
Ik hoorde ook iets erg Engels er in. Iets Bert Jansch-igs en heel veel beter dan dat komen ze niet daar!
Vreselijk leuk gedaan.

Als je de volgende keer, in dit tempo zo rond juli 2014, nog eens iets met ons wilt delen, is het dan een idee om je microfoon te richten op het punt waar hals en kast elkaar raken. Dan kun je dichterbij komen zonder dat ie gaat boemen en dat wint aan helderheid/brille.

Heel fijn gedaan! Ik lig zo met een brede grijns in mijn bedje. Niet dat iemand het ziet, maar hij is er wel!
Vriendelijke groet, Gus

Dankuwel, heren.
De camera vertekent het beeld een beetje, maar de microfoon is eigenlijk precies gericht zoals je het beschrijft:) En er staat ook nog een microfoon onder degene die duidelijk in beeld is. De microfoon die ik graag voor akoestische gitaar gebruikt was uitgeleend, dus ik moest even iets anders proberen. Valt wel mee, vind ik zelf.

ruudjes
30 januari 2013, 18:16
Lekker gespeeld. Hou ik wel van, een beetje keltisch. Klinkt overigens prima op mijn speakers.

Fusion
2 februari 2013, 10:09
Machtig mooi gespeeld. Mooi nummer ook.