PDA

View Full Version : Start je eigen merk, je eigen effectenlijn!!



zoon van Piet
29 januari 2013, 11:02
Kennis van zaken? Nergens voor nodig!
gewoon en stickertje plakken op een kant&klaal pedaal!
dan nog een beetje een hype creëren op het www en je loopt binnen!

Hiel (http://www.alibaba.com/trade/search?fsb=y&IndexArea=product_en&CatId=&SearchText=effect+pedals)kun je kijken, soms kun je zelfs pel stuk bestellen!

Binnenkort m'n eerste serie, die ik handig op GN afstel. Met de Orpheo Overdrive, Mitch Metalizer, DH Distortion en ZvP-funkbox..

witterwit
29 januari 2013, 11:23
lijken me echte kwaliteitsproducten.

Jasper.
29 januari 2013, 11:28
En de Vulvasonic Booser en Blom Bass Octaver. In de Orpheo lijn kun je ook wel goed een Equalizer stoppen. Hij verandert nogal eens van smaak volgens mij. En een Roelsmoel random tone generator dan? Elke aanslag weer wat anders.
Een Bertmans Noise Gate? Omdat hij alle topics zo mooi opschoont en het gespuis hier tegen gaat.

zoon van Piet
29 januari 2013, 11:45
Natuurlijk zijn dit echte kwaliteitsproducten! Zelfs goede namen als MadProfessor, Wampler, Mesa Boogie en Ashdown gooien hun reputatie graag te grabbel met dit spul! Dus waarom wij niet?

De reeks wordt nog aanzienlijk uitgebreid, zie ik. Customoneoffs zijn ook mogelijk, zoals de Onrust Random, bestaande uit diverse toevallig gekozen prints aan elkaar ( waarvan er altijd minstens eentje fuzz is..)

witterwit
29 januari 2013, 12:09
ik kijk uit naar je eerste serie; waar online te bestellen.

Napoje
29 januari 2013, 12:10
die kan je ook gewoon per stuk bij thomann kopen... dan hoef je er geen 200 af te nemen

witterwit
29 januari 2013, 12:17
ha, het spul is al op de markt.

marter544
29 januari 2013, 12:18
Ik zie daar wat Joyo, Bijang en Mooen pedalen.. Die Joyo's zijn echt niet verkeerd hoor, het zijn gewoon clones. Ik heb hier de classic flanger (die wat grotere witte), al liggen. De vintage overdrive (=een tubescreamer), en 6-band eq (=een MXR 6-band) zijn onderweg. Hier de site van die lui:

http://www.joyoaudio.com/en/product/fl_26.html

Meeste is ook onder de Harley Benton naam te krijgen.

witterwit
29 januari 2013, 12:29
Ik zie daar wat Joyo, Bijang en Mooen pedalen.. Die Joyo's zijn echt niet verkeerd hoor, het zijn gewoon clones. Ik heb hier de classic flanger (die wat grotere witte), al liggen. De vintage overdrive (=een tubescreamer), en 6-band eq (=een MXR 6-band) zijn onderweg. Hier de site van die lui:

http://www.joyoaudio.com/en/product/fl_26.html


Meeste is ook onder de Harley Benton naam te krijgen.

ik kan nergens de prijzen vinden.

marter544
29 januari 2013, 13:46
Komt doordat het de site van de fabrikant is, die levert ze niet rechtstreeks aan particulieren.

Mitch
29 januari 2013, 17:04
De alliteratie ligt voor de hand en ik voel me zeer vereerd, maar ik heb niks met metal. Daar wil ik natuurlijk mijn goede naam niet aan verbinden :seriousf:

zoon van Piet
29 januari 2013, 18:47
De alliteratie ligt voor de hand en ik voel me zeer vereerd, maar ik heb niks met metal. Daar wil ik natuurlijk mijn goede naam niet aan verbinden :seriousf:

Niet zeuren: jij speelt over een metal charger, dus jij maakt metal! ;)

Martijn-w
29 januari 2013, 19:00
Memory Man Mitch looppedaal?

Mitch
29 januari 2013, 20:57
Kijk, daar raak je een gevoelige snaar. My darling Deluxe Memory Man :lovelove: Maar dan wel gewoon een delay hè, ik wandel graag maar ik doe niet aan loopen.