PDA

View Full Version : pro gitarist zoek mede muzikanten



youpo
29 januari 2013, 10:48
Hoi,

Ik heb de afgelopen 3 jaar in china gespeeld; vooral in en rondom beijing. Ik speelde daar in 3 verschillende bands; eentje in clubs, de ander voor openingen en bruiloften, de ander meer experimenteel. Ik ben nu voor een tijdje in NL en wil weer het podium op. Met alle 3 deze bands speelden we jazz, funk, blues, een beetje pop en een beetje rock. En zelf speel ik solo, chord-melody gitaar (jazz, blues en pop).

Ik ben 35 en begon op mijn 9e met spelen. Ik heb het toenmalige American Institute of Music in Wenen bezocht, klinkt als heel wat maar is gewoon een soort conservatorium. Daarna ben ik verder gegaan mijn eigen weg en voice op de gitaar te ontwikkelen.

Mijn smaak is breed. Het belangrijkste voor mij is de groove. Ik houd zelf enorm van jazz, en ook AC/DC, guns n' roses, Zappa, en wereld muziek. Experimenteel is ook welkom, zolang er een goeie funky groove in zit.

Neem ajb contact met me op als ik pas in jouw/jullie plaatje. Ik heb eigen apparatuur. Regio Amsterdam, maar NL is zo klein dat elke regio wel OK is voor mij. NL is een dorp vergeleken bij NL.


Groetjes,

Joep

www.youtube.com/joepius