PDA

View Full Version : Nieuwe fender amps op Namm 2013



muffstuff
24 januari 2013, 16:17
Kan niet wachten op mijn bestelde fender excelsior baby blue (heb hem op dit moment op 2 plekken in bestelling staan, om de kans op naast grijpen te minimaliseren :seriousf:)


http://www.youtube.com/watch?v=WNgU1KhvpNc

muffstuff
24 januari 2013, 16:18
en een $ 120,000 kostende telecaster


http://www.youtube.com/watch?v=VhI5hVikQoo

DarknessAwaits
24 januari 2013, 16:55
en een $ 120,000 kostende telecaster


http://www.youtube.com/watch?v=VhI5hVikQoo

Geinig ding, heb ik wel 120 dollar voor over.

guitarguru
24 januari 2013, 17:51
Te gek. Een Supersonic 22 head versie.

barno
24 januari 2013, 18:20
Wat een onwaarschijnlijk smakeloze, ronduit lelijke Tele, dat diamond ding.

Chris Winsemius
24 januari 2013, 18:26
wat een gedrocht

voor dat geld heb je nu waarschijnlijk minimaal 3 originele blackguards.......................

witterwit
24 januari 2013, 19:06
ziet eruit als een chinese nepperd.

Chris Winsemius
24 januari 2013, 19:09
ah, ik zie het nu:

het Hitler signature model....................................

:D

(sorry, zeer grof en flauw maar 't moest er ff uit)

witterwit
24 januari 2013, 19:11
ah, ik zie het nu:

het Hitler signature model....................................

:D

(sorry, zeer grof en flauw maar 't moest er ff uit)

misschien voor een speciale doelgroep.

B-stone
24 januari 2013, 22:00
en een $ 120,000 kostende telecaster


http://www.youtube.com/watch?v=VhI5hVikQoo

Ook maar gelijk 2 van besteld? :D

patrick0108
24 januari 2013, 22:45
ja wat is nou de bedoeling van een oerlelijk ding waar dan een masterbuilder maanden mee bezig is??? en dan verkocht wordt aan de shop in Italie... Zou liever een betaalbare CS willen zien waar een grotere doelgroep plezier van heeft........ Maar goed op zondagen kan je niet stuk met zo'n telecaster

Kim Wilson
25 januari 2013, 08:20
Omdat je jezelf in de kijker speelt. Marketing. Er werd een paar jaar geleden door Victoria's Secret ook een bh verkocht die helemaal was afgezet met diamanten, voor 2 miljoen euro. En er bestaat ook een bh van 15 miljoen. Net zo zinloos...

Eko
25 januari 2013, 09:48
Patrick0108
Het doel van CS is niet om ze betaalbaar te maken. Verre van dat. Naarmate ze duurder zijn blijven ze aantrekkelijk omdat ze voor velen net buiten bereik zijn. Klinkt vreemd , maar zo werkt het. Het creeert een groep die het wel heeft en die zich daarom prettig voelt en daarnaast levert het een groep op die er graag bij wil horen.
Het aantal uren werk wat een gemiddelde Chinees aan een Squier besteed kan net zo groot zijn als een ,,standaard,, CS time machine. Als Fender te lang door gaat met grote aantallen maken van deze CS devalueert de waarde en aantrekkingskracht van het begrip Customshop ook. Ze kunnen daar beter het merkje FSR op gaan plakken. Die Factory Special Run is dan ook gelimiteerd in aantal , maar dat valt minder op als zijnde verkapte prijsverhoging van dezelfde gitaren.

muffstuff
25 januari 2013, 10:08
Wat een onwaarschijnlijk smakeloze, ronduit lelijke Tele, dat diamond ding.

eens, maar wel kunstig gedaan door de bouwer. Wel allemaal met de hand gecarved zag ik in een filmpje.

Maar sowieso, diamanten op een gitaar, wanneer zou dat wel mooi zijn?

muffstuff
25 januari 2013, 10:11
Ook maar gelijk 2 van besteld? :D

Haha, hze moeten eerst nog gereliced worden :ok:

Kim Wilson
25 januari 2013, 10:57
eens, maar wel kunstig gedaan door de bouwer. Wel allemaal met de hand gecarved zag ik in een filmpje.

Maar sowieso, diamanten op een gitaar, wanneer zou dat wel mooi zijn?
Daar gaat het niet om. Dat ding is er alleen maar om een beetje extravagant te zijn. Eén of andere miljonair koopt dat ding en kan mooi zeggen dat ie de duurste Tele ooit heeft, zonder er ooit een noot op te spelen. Dit soort uitspattingen hebben geen enkel praktisch nut, het is pure marketing.

muffstuff
25 januari 2013, 11:51
Daar gaat het niet om. Dat ding is er alleen maar om een beetje extravagant te zijn. Eén of andere miljonair koopt dat ding en kan mooi zeggen dat ie de duurste Tele ooit heeft, zonder er ooit een noot op te spelen. Dit soort uitspattingen hebben geen enkel praktisch nut, het is pure marketing.

Ach ja, ik vraag me sowieso af wat nou de meerwaarde van een gitaar can meer dan 2000 euro is, alles daarboven komt ook op hetzelfde neer als wat jij zegt.

Mitch
25 januari 2013, 14:19
Sjonge jonge, een paar glimmertjes en een hoog prijskaartje en we spreken in koor dat het een schande is.
Ging het nou over nieuwe versterkers of is dit het zeikwijvenhoekje?

Nieuwe Bandmaster, Mustang serie krijgt wat extra's in V2, Excelsior heeft een andere speaker gekregen in de tweede en laatste gay kleuren serie.... genoeg nieuws hoor.

witterwit
25 januari 2013, 14:24
heb jij "nieuwe " versterkers gezien dan?

patrick0108
25 januari 2013, 14:49
@Eko
Thanks voor de uitleg, en idd duidelijk verhaal over de CS markt.... Dus maar weer verder sparen:satisfie: voor de CS die ik wil uit mijn geboorte jaar...

muffstuff
12 februari 2013, 09:50
De fender excelsior met de gay kleur baby blue is binnen. Eerste indruk is dat de afwerking van het blauwe vinyl beetje matig is, bv randen die niet netjes overlopen. Maar is niet zo erg dat ik hem terugstuurt, aangezien ik dit ding niet weer wil mislopen.

Vanavond eens mijn telemaster inpluggen.

Squier4ever
16 februari 2013, 10:28
De fender excelsior met de gay kleur baby blue is binnen. Eerste indruk is dat de afwerking van het blauwe vinyl beetje matig is, bv randen die niet netjes overlopen. Maar is niet zo erg dat ik hem terugstuurt, aangezien ik dit ding niet weer wil mislopen.

Vanavond eens mijn telemaster inpluggen.
Te gek! Gefeliciteerd. Afgelopen weekend 3x opgetreden met de mijne en ging echt meer dan hard zat hoor! Ben er nog steeds superblij mee!

muffstuff
18 februari 2013, 09:35
Te gek! Gefeliciteerd. Afgelopen weekend 3x opgetreden met de mijne en ging echt meer dan hard zat hoor! Ben er nog steeds superblij mee!

Dat volumen heb ik gemerkt, als ik de volumen op 10 uur heb staan is het naar mijn mening al te hard. nou woon in ook in een amsterdam jaren 30 appertementje, maar dan nog.

Ik ben ngo een beetje groen op dit gebeid, ik heb al zitten spelen met de volume op gitaar naar beneden en op de amp omhoog, maar wat wordt in zijn algemeenheid gedaan met volume op gitaar tov amp?

Zit er wel aan te denken zon chocolate mod aan te schaffen waardoor de dark/bright switch vervangen wordt door een pot. Merk dat beide settings iets te extreem zijn.

Ook hoor ik nu wel wat ruis over de amp, ook wanneer de gitaar niet aangesloten is. Wel vreemd dat zich dit ook voordoet op de contactdoos in de badkamer met aarde. Nou schijnt dat ons appartementenblok geen fatsoenlijke aardlek pin geslagen heeft en het dus op de waterleiding aangesloten is?

Squier4ever
19 februari 2013, 11:33
Dat volumen heb ik gemerkt, als ik de volumen op 10 uur heb staan is het naar mijn mening al te hard. nou woon in ook in een amsterdam jaren 30 appertementje, maar dan nog.

Ik ben ngo een beetje groen op dit gebeid, ik heb al zitten spelen met de volume op gitaar naar beneden en op de amp omhoog, maar wat wordt in zijn algemeenheid gedaan met volume op gitaar tov amp?

Zit er wel aan te denken zon chocolate mod aan te schaffen waardoor de dark/bright switch vervangen wordt door een pot. Merk dat beide settings iets te extreem zijn.

Ook hoor ik nu wel wat ruis over de amp, ook wanneer de gitaar niet aangesloten is. Wel vreemd dat zich dit ook voordoet op de contactdoos in de badkamer met aarde. Nou schijnt dat ons appartementenblok geen fatsoenlijke aardlek pin geslagen heeft en het dus op de waterleiding aangesloten is?

Ruisen doet de mijne niet maar ik heb wel de preamp buisjes vervangen. Klinkt een stukkie beter al. Chocolate mod ga ik eens opzoeken. Wat ook vet werkt is de de overige inputs jumperen met een patchkabel. Klinkt het wat gebalanceerder ofzo, kan het niet goed uitleggen.

muffstuff
19 februari 2013, 11:47
bedoel je dat je een kabel plaatst die van mic naar accordion loopt?

chocolate mod:
http://www.ebay.co.uk/itm/Alnicomagnet-Smooth-Chocolate-Tone-Control-Mod-Kit-Fender-Excelsior-/261107588383