PDA

View Full Version : www.truus.nl



stijnkenens
23 januari 2013, 23:37
Ik weet niet of ik hem hier mag posten, of ik eigenlijk rechtstreeks naar de moderator moet sturen, misschien heeft er iemand anders ook nog last mee ...

Toen ik deze avond mijn eigen topic wou aanspekken met foto's en uitleg, vroeg www.truus.nl om inlog en paswoord, in een opspringend 'authenticatie vereist' kadertje ...

Het gebeurt trouwens enkel als ik via het 'volg het bouwproces' deel erop kom, niet eens via de shortcut bovenaan het 'doe het zelf' deel, als het topic net een post bij gekregen heeft ...

Een beetje vervelend, want ik ken truus niet ...




s.

o0rollo0o
24 januari 2013, 18:06
Beschrijf eens hoe wij het kunnen reproduceren... Wil het wel eens zien

stijnkenens
24 januari 2013, 18:25
reproduceren niet maar is een printscreen goed?

http://i475.photobucket.com/albums/rr111/stijnkenens/vanalles/truus_zps5a4e30c3.jpg




s.

Rinze
24 januari 2013, 18:30
Als ik op het linkje in post 1 klik krijg ik het ook te zien, dat inlogvenstertje. Als ik dat wegklik krijg ik een niet-beschikbaar-pagina waar dus ook niks uit de broncode valt af te leiden

Heb je het nu nog steeds, als je probeert iets te wijzigen? Kan het met elders gehoste plaatjes te maken hebben?

witterwit
24 januari 2013, 18:52
bij www.truus.nl kon je online schoonmaakmiddelen en verzorgingsprodukten bestellen; is volgens mij al een tijdje failliet.

witterwit
24 januari 2013, 18:54
wel verdacht dat het ingetypte internetadres gelijk een link wordt.

Rinze
24 januari 2013, 19:29
wel verdacht dat het ingetypte internetadres gelijk een link wordt.

Neuh, is gewoon een scriptje dat wordt uitgevoerd bij het laden van de pagina.

Dirk_Hendrik
24 januari 2013, 19:34
In deze:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?157741-SK-single-cut-bas-!&p=2922652&viewfull=1#post2922652

Post wordt gelinked naar een plaatje op truus.nl. Klaarblijkelijk is er nu een inlog nodig om tot die url toegang te krijgen. Irritant.

stijnkenens
24 januari 2013, 20:03
In die post van napoje? Of de squeegee van mij?

Soit, als het dat maar is, tja ... Niets aan te doen zeker ? Dus dan heeft iedereen het, als ze op de pagina komen waar die foto op staat?



s.

Jorikm
24 januari 2013, 21:19
Ik heb het ook inderdaad.
Waarschijnlijk klopt het verhaal van Dirk Hendrik. Zodra er gelinkt wordt naar truus.nl (bijvoorbeeld door een afbeelding die gehost is op die website) dan wordt er om een wachtwoord gevraagd. Niets van aantrekken en gewoon lekker verder Gitaarnetten! :)

B-stone
24 januari 2013, 21:41
Nou, ik word door google (chrome) altijd geweigerd tot het post je collectie topic. Kom gelijk op een malware detected scherm: (bron: members.lycos o.i.d) moet dan iedere keer op geavanceerd drukken om dan vervolgens het advies van google te negeren. Vind ik ook vrij raar.....

Duhsjaak
13 februari 2013, 19:14
Hi, to whom it concerns
Is het misschien zo te regelen dat ik, zolang als ik aan het typen ben blijf ingelogd?

Heb onderstaand gedichie getypt. Moest eerst al inloggen om er bij te kunnen. Ondanks strak doortypen dan toch nog een keer voor het posten.

Bob Dylan heeft op tempest een songtekst van 17 coupletten. Daarvan kun je mij toch niet betichten.
Het past gewoon op een A5je, dus niks bijzonders.

Dank voor de aandacht.

Vriendelijke groet, Gus


Even een gedichie. Zal wel weer te lang zijn, zelfs als ik hard doortik, moet ik aan het eind opnieuw inloggen. Debiliserende kanten van GN.

Goed het heet:

Sportjournalistiek

Zullen we wat afspreken
doping is nog niet zo gek
hele bloed en piscircus
terreur van de grote bek

Als het nog wat zou helpen
jong gedaan en oud geleerd
straffen dat helpt geen donder
sport criminaliseert

Doping maakt de strijd eerlijk
minder talent krijgt meer dope
niks geen tut tut wat dan ook
sporters allen rijp voor de sloop

Sport is zeker niet gezond
ziekenhuizen liggen vol
met blessures zwaar of licht
chirurg chirurg hou toch vol

br
Opgeheven vingertjes
illusoir zelfbeschikkingsrecht
bouw, aanleg, alles speelt mee
geen dope? slaapverwekkend zeg!

Ref 1
Sportjournalistiek failliet
echt nóóit iets ontdekt
liggen samen in de mand
de waarheid is weggelekt

Ref 2
Lance Armstrong en zijn vrouwen
Lance Armstrong uitverkoop
Lance Armstrong geen medailles
Lance Armstrong aan de dope

W15 oktober 2012
Met dank aan Mart Smeets
Zijn we gelijk ook van die treurige hondenkop af op de buis.

Vriendelijke groet, Gus

Harry
20 februari 2013, 16:03
hij's leuk. Volgende keer eerst intypen op het kladblok en dan cut and paste?